Din kunstvegg

Trodde det var Mr. Jago🤩

7 Likes

Fantastisk flott det har blitt! Moro å følge med :grinning::ok_hand:

1 Like

For en vanvittig strøken kåk. Her har dere fått det pent, og kunsten komplimenterer. Tommel opp :slight_smile:

1 Like

Jeremy Geddes Bronze with shadow of the Christmas Star
Sandra get’s a new spot

21 Likes

Noe av det bedre fra Sandra C. Pent

1 Like

Mener fortsatt at Dan Park ikke har noe på Kunstveggen å gjøre.

6 Likes

Administratorene har slettet alle innlegg relatert til Dan Park her for at denne tråden ikke skal skli ut og vi har opprettet en mer generell tråd relatert til Kunst, sensur og ytringsfrihet her: Kunst, ytringsfrihet og sensur - generell diskusjon for Kunstveggen

@jbroks @Heidi1 @Invader @Chrstr @Inoma @Iste

5 Likes

Ikke på vegg enda, men har endelig fått rammet inn trykket av Jake Wood Evans som jeg kjøpte for 6 år siden. Rammet inn av Trafo i Asker, med oljet eikeramme, ble meget bra synes jeg! Mindre i mapper og mer på vegg blir mitt mantra fremover.

35 Likes

Meget pen ramme, og trykket er vakkert.

1 Like

Ser kitsch ut for meg.

1 Like

Jeg igjen greier ikke å unngå å tenke at det kanskje en allegori til JMW Turners slaveskip? Tyfonen som er på vei, bølgene som slår inn i sida og over baugen. Kan det abstrakte i forgrunnen representere slavenes skjebne på denne ferden? Kastet over bord ut i døden for å lette på lasten… Mulig jeg er helt på vidda. Jeg vet ikke men det er mine tanker om dette :+1: Fulgte Evans for flere år siden og husker han som en som ofte brukte store kjente verk fra kunsthistorien som referanser og lagde allegorier. På grensen til Turner-esque er det også, unntatt fargebruken.

God natt👍

3 Likes

Jack Kabongu :slightly_smiling_face:

9 Likes

18 Likes

Fikk disse herlighetene fra Engström på døren i dag😄

25 Likes

Snakk med henne om en original - samlingen din fortjener det :smiling_face:

4 Likes

Høres dyrt og utilgjengelig ut😅 står på ønskelisten🙏

1 Like

Noritoshi Mitsuuchi