Din kunstvegg

Haha, artig påfunn @Fingercut :smile:
Har sett mange bilder hengende på vegg, men aldri fra en bro.

Kanskje dette blir kunstverdenens nye risikosport… Poengscore gis ut i fra risiko/vanskelighetsgrad på oppheng x bildets markedsverdi = poengscore.

Gir deg 19/20 :1st_place_medal:

3 Likes

Kjeda meg big time :person_shrugging: også er det litt for at jeg liker å forfølge ide’er når dem en sjelden gang detter ned i kåln :rofl:

4 Likes

Helt riktig! Har stunts på gang med flere verk, er så mye kjedelige veggbilder - tenke litt nytt skader ikke :+1:t2::blush:

2 Likes

Minnet litt om Francis bacon :slight_smile:. Veldig stilig! Liker innrammingen også.

1 Like

Her er framtidas kunst/kunstere.
Dessverre…?





3 Likes

Skapet jeg kjøpte i Påsken er ferdig innredet.
Veldig fornøyd

26 Likes

Mangler bare å bytte ut blomsterkrukken med en fra Atle Østrem :slight_smile:
Var meget stilig det skapet nå!

2 Likes

Hvordan rater du denne da @Stig27 ? :smile:

13 Likes

D får vel + poeng hos Pejac i fleng nå :smiley: «vinner» på hvert eneste lotteri fremover :wink:

1 Like

Hehehe antyder du at loddtrekningen ikke er legit @Tage ?

Hahaha er nok like legit som førstemann til mølla prinsippet hos ad :sweat_smile: klart noen er heldige å vinner på samme måte som man går forbi et butikkvindu og dem faktisk har en Rolex for salg, men tror nok de som har gode kontakter og har vist seg å være seriøse samlere har en fordel :sweat_smile:

5 Likes

Forventer snart et akt bilde i skjønn natur som neste bilde ut?..

1 Like

Hehehehe mye våryre rådyr ute nå - god ide for meadow :rofl::rofl::rofl:

Høy score for motiv (da dette er mitt favoritt-trykk av Pejac), men du blir nok trukket litt for risiko her @Fingercut :laughing: Pluss poeng for kreativitet!

18/20 :2nd_place_medal:

Keep ‘em coming!

4 Likes

A forest er definitivt helt rått… syns du er litt streng på risikofratrekket må jeg si :triumph: H2O hang dinglende fra en bro over en foss og ble trukket 1 poeng? Hva legger du til grunn? Bare kaster du ut talla her eller?? :smile:

1 Like

Blir litt glad hver gang jeg ser det bildet :slight_smile:

1 Like

Får litt dolk feeling;)

4 Likes

Skjønner jeg har vært litt uklar ifht poenggivning på H2O. Her scorer du selvfølgelig full pott på risiko. Uten tvil.

Men hva gjelder motiv har nok sensor/dommer trukket litt pga personlige preferanser, noe som er i strid med sensorveiledning og burde vært presisert i forkant av poeng fordelingen.

Kandidaten står fritt til å levere en klage til admin for svakt formulert oppgavetekst…

Poengsummen blir stående inntil videre :smile:

3 Likes

Hahahaha! :rofl: Får se om jeg leverer en formell klage til Gard :joy: Fantastisk :clap::joy:

1 Like

New wave lottery ticket endelig ferdig hos rammemaker. Rammet inn i lik stil som resten av miniene. Samlingen er nok en gang komplett…

Gutta er også på god vei til sin egen mini-Invader samling (i perleform) :smile:

God helg!

23 Likes