Din kunstvegg

Mulig eg har lagt det i feil kategori det SNIK bildet eg nettopp la ut siden det ikke er på veggen enda, skulle vel hvert nye kunstkjøp. Får legge ut et fra stuen da slik det ser ut i dag siden eg tror sist jeg la ut var det annerledes

God helg

34 Likes

Ikke akkurat min kunstvegg, men lånte den litt :rofl:

6 Likes

Må ha kontekst her. Er det klipp og lim eller har du tatt med deg Pejacen ut på luftetur og den henger i stolpen over der?:sweat_smile:

3 Likes

Det er ikke photoshop nei :blush: tok med bildet på luftetur, knøt 0,7mm ståltråd i begge opphengsskruene og firte det 4m ned fra den broen som går over fossen.

18 Likes

Føler det er på sin plass å spørre, WHY?

6 Likes

Performance kunst #H2O

3 Likes

Haha, artig påfunn @Fingercut :smile:
Har sett mange bilder hengende på vegg, men aldri fra en bro.

Kanskje dette blir kunstverdenens nye risikosport… Poengscore gis ut i fra risiko/vanskelighetsgrad på oppheng x bildets markedsverdi = poengscore.

Gir deg 19/20 :1st_place_medal:

3 Likes

Kjeda meg big time :person_shrugging: også er det litt for at jeg liker å forfølge ide’er når dem en sjelden gang detter ned i kåln :rofl:

5 Likes

Helt riktig! Har stunts på gang med flere verk, er så mye kjedelige veggbilder - tenke litt nytt skader ikke :+1:t2::blush:

2 Likes

Minnet litt om Francis bacon :slight_smile:. Veldig stilig! Liker innrammingen også.

1 Like

Her er framtidas kunst/kunstere.
Dessverre…?

3 Likes

Skapet jeg kjøpte i Påsken er ferdig innredet.
Veldig fornøyd

27 Likes

Mangler bare å bytte ut blomsterkrukken med en fra Atle Østrem :slight_smile:
Var meget stilig det skapet nå!

2 Likes

Hvordan rater du denne da @Stig27 ? :smile:

13 Likes

D får vel + poeng hos Pejac i fleng nå :smiley: «vinner» på hvert eneste lotteri fremover :wink:

1 Like

Hehehe antyder du at loddtrekningen ikke er legit @Snowflake ?

Hahaha er nok like legit som førstemann til mølla prinsippet hos ad :sweat_smile: klart noen er heldige å vinner på samme måte som man går forbi et butikkvindu og dem faktisk har en Rolex for salg, men tror nok de som har gode kontakter og har vist seg å være seriøse samlere har en fordel :sweat_smile:

6 Likes

Forventer snart et akt bilde i skjønn natur som neste bilde ut?..

1 Like

Hehehehe mye våryre rådyr ute nå - god ide for meadow :rofl::rofl::rofl:

Høy score for motiv (da dette er mitt favoritt-trykk av Pejac), men du blir nok trukket litt for risiko her @Fingercut :laughing: Pluss poeng for kreativitet!

18/20 :2nd_place_medal:

Keep ‘em coming!

4 Likes