Ditt beste kunstkjøp 2020

Må nok bli dette av Darja Bajagić :heart_eyes:


Den beste edisjonen jeg har kjøpt i år er nok denne serien med etsninger av Mehdi Ghadyanloo.

22 Likes

Veldig fornøyd med disse tegningene av Ian Thomas Miller

11 Likes

Takk for det !
Ukjent Munch hadde vært noe. :smiley: Dette er derimot et org. lito av Bjørn Ransve. Kjøpte det på loppemarked for noen år siden.

2 Likes

Var så heldig å vinne en AFK - Rain. Gleder meg til å få den på veggen🤩

23 Likes

Til tross for at jeg fikk Sandra chevrier i hus i år, så tror jeg det er Hama Woods, som lurte under juletreet, som stikker av med seieren faktisk

18 Likes

Mitt beste kunstkjøp 2020 blir vanskelig å defineres til kun 1 etter mange nye kjøp. Etter flere år med masse bilder i mapper var mitt store mål for 2020 å kun kjøpe kunst som skulle direkte på veggen. Meget fornøyd med at dette ble et faktum.

Hvis jeg skal definere det bilde som betyr mest personlig for meg må det være Pøbel - Lovers. Var nr. x i mitt fylke som fikk viruset påvist og litt ekstra stas at Pøbel fikset samme nr på printet. (Bildet tatt samme dag som jeg hentet det hos rammemaker)

Beste kjøp tror jeg må være lerretet Leopard Leap på 120x80 (x/3) av Hama Woods. Mye kunst for pengen i mine øyne.

Så kommer den siste. En av mine største grails. Hadde et mål om å få tak i en HF tiger. Dette ble innfridd med noe enda bedre.

29 Likes

Må være denne , sprayet på pappkartong!

32 Likes

Uten tvil :pray:

27 Likes

Her ble det JR Finding Hope som havnet på veggen i 2020

14 Likes