Fikk lagt MARTIN WHATSON ANGEL LIME ED i kurven, logget meg inn hos paypal, trykket på betal-knappen og likevel ser det ut til at jeg ikke får printet…
Alt var gjennomført innen 16:03, men har ikke blitt trukket hos paypal ei heller fått bekreftelse fra Graffitiprints, så det ser lite lovende ut.
Hvor lang tid tar det normalt før man får bekreftelse hos Graffitiprints og blir trukket i paypal ved kjøp?
Kan vi gjøre en avtale om at du sender meg en tekst mld når sånne ting dukker opp?. Er jo helt lost i for mye prosjekter og får ikke med noe som skjer og gjerne alt for sent
Ja ligger ute på bigcartelsiden til graffitiprints og. Synes det er trist at de holder på med så mye melking. Liker motivet veldig godt men dette synes jeg blir for dumt. 1800 pund til en god sak er greit nok, men ikke dette. Synes jeg da.
Graffitiprints lurer seg selv. De kjører stadig opptrykk av “eksklusive” trykk og narrer folk til å kjøpe.
Dessverre er det som å pisse i buksa for å holde seg varm; når du reduserer verdiene på trykkene til de som allerede har kjøpt, så taper du kunder og tillit i markedet.
Jeg kjøper aldri en eneste ting fra Graffitiprints. Det er en melkebutikk, ikke noe kunstgalleri.
Det er riktig, det er ikke et kunstgalleri. Veldig kleint opplegg med å droppe jevnlig trykk med 80% 2ndh priser for å melke kua, men det påvirker ikke prisen.: det som kommer er som regel ap, pp og shit som kommer i retur og eksisterer fra før av…
Hadde vært veldig interessant med en total oversikt over hvilke versjoner som finnes. Da vet man i alle fall “totalt opplag” før eventuelt nye versjoner dukker opp. Lurer forresten på hvor stort lageret til Graffitiprints er da de stadig finner noen glemte gamle klassikere ligge å slenge.
Til GP’s forsvar når det gjelder Eternal Reflection så er det tvilsomt at de har trykket opp nye. Da tror jeg heller at de har holdt tilbake noe ved release. Et screen print er ikke bare å trykke opp på nytt. Å trykket ett og ett er ineffektivt da alle lagene må lages på nytt igjen, maling blandes, testes osv.
Det morsomme nå er at ved de to veldedighetsauksjonene har dette bildet blitt billigere for oss i Norge da det ble sendt direkte fra Oslo så vi ville sluppet unna noe moms.
Problemet i utgangspunktet er jo at det er trykket opp utallige utgaver av et motiv, som det ikke blir opplyst om ved opprinnelig salg.
Blir som at de, selv etter de ørten utgavene de lanserte av “Dancer”, om 2-3 år slipper fem stk 1/1 av dette til urimelige høye priser.
Liker da bedre at det er et høyere main-opplag av trykket og at det holder med det.
Jeg gikk for Louis Masai - Were Stuffed Unicorn. Kul grafisk design (“kunst” er det kanskje ikke?) med friske farger - tipper prinsessen i huset blir fornøyd