Selger diverse dolk da jeg trenger kapital til boligkjøp! Er åpen for bud på alt! Har i tillegg the unveiling og samson nostalgia av Conor Harrington innrammet med hvit list, dobbel paspartur og art glass for salg. Kom med skambud
bilder av Conor Harrington sendes ved interesse.
2 Likes
Hei, hva skal du ha for conor haribgton bildene? Kan du sende link?
Hei!
Lar de går for 18 samlet. Kostet meg 24 000,- totalt med innramming.
Trond
Kostet de deg 24 tusen? Det var da en helt vill pris. Har du bilde av innrammingen?
Street King Harrington <3
1 Like
Har Grenade lovers og Shrink igjen, åpen for bud på disse to.
Shrink og grenade fortsatt for salg, send meg en pm ved interesse.