Diverse Dolk selges!

Selger diverse dolk da jeg trenger kapital til boligkjøp! Er åpen for bud på alt! Har i tillegg the unveiling og samson nostalgia av Conor Harrington innrammet med hvit list, dobbel paspartur og art glass for salg. Kom med skambud :slight_smile: bilder av Conor Harrington sendes ved interesse.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=69836216

2 Likes

Hei, hva skal du ha for conor haribgton bildene? Kan du sende link?

Hei!
Lar de går for 18 samlet. Kostet meg 24 000,- totalt med innramming.

Trond

Kostet de deg 24 tusen? Det var da en helt vill pris. Har du bilde av innrammingen?

Street King Harrington <3

1 Like

Har Grenade lovers og Shrink igjen, åpen for bud på disse to.

Shrink og grenade fortsatt for salg, send meg en pm ved interesse.