Diverse for salg, Dolk, Pøbel, Nikolai Torgersen, Frode Sandbech, Ernest Zahcerevich

Litt lei av egen samling, og lufter derfor diverse for salg. Ikke helt oppdatert på priser, så har stukket fingeren litt i lufta mtp. prissetting. Kan være åpen for bytte i noe fra Pejac eller enkelte fra Martin Whatson.

Hentes fortrinnsvis i Bergen, evt. i Oslo etter sommeren.

Dolk - Bombsuit
Mål (uten ramme): 60x60cm
Rammet inn hos Hele Ruter. AR-glass og frekk trippel passepartout. Noen mindre håndteringsmerker i papiret i rett belysning som jeg ikke klarte å finne igjen nå.
Pris 15.750 inkl. kunstavgift som betales av meg.


Dolk - Idea painter
Mål (uten ramme): 60x60cm
Rammet inn hos Hele Ruter. AR-glass og enkel passepartout.
Pris 16.800 inkl kunstavgift som betales av meg.


Dolk - Evolution
Mål (uten ramme): 95x50cm
Rammet inn hos Hele Ruter. Eikeramme, AR-glass og dobbel passepartout med sort innerkjerne. Obs! En «strek» som kommer til syne ved direkte lys til høyre fir figuren i bildet. Jeg har hatt bildet på veggen siden 2016 og oppdaget dette først i fjor når bildet ble hengt på en vegg som fikk kveldssolen. Se bilder tatt ned direkte belysning.
Pris 18.900 inkl. kunstavgift som betales av meg.




Pøbel - Batman og Robin «Black & white skin - 15 edition». 70x70cm
Mål (uten ramme):
Rammet inn hos Hele Ruter. Eikeramme, AR-glass og dobbel passepartout med sort innerkjerne. Obs! Litt bølgete ned mot passepartouten.
Pris 18.900 inkl. kunstavgift som betales av meg.



Ernest Zahcerevich - Different Strokes
Mål (uten ramme): 70x45cm
Rammet inn ned AR-glass og hvit enkel passepartout.
Pris 7.560 inkl. kunstavgift som betales av meg.


Frode Sandbech - The Master Of Puppets
Mål (uten ramme): 61x91cm
Rammet inn ned AR-glass og hvit enkel passepartout hos Hele Ruter. COA montert på bakside i egen plastlomme.
Pris 19.950 inkl. kunstavgift som betales av meg.

Nikolai Torgersen - GRNN KNN
Mål (uten ramme): 70x50cm
Rammet inn ned AR-glass og hvit enkel passepartout hos Hele Ruter og dyp eikelist.
Pris 9.975 inkl. kunstavgift som betales av meg.


20 Likes

Her var det mye jeg har lyst på :sweat_smile:

1 Like

Fått noen forespørsler på flere bilder av Sandbechen:

Rått motiv! :metal: Master Of Puppets :fire:

4 Likes

Nikolai Torgersen er solgt. De øvrige er up for grabs! :blush:

Har etter annonsen ble opprettet oppdaget antydninger til litt bølger, samt et lite merke i papiret. Har ikke sett dette før, men tenker det er ryddig å nevne.




3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.