Litt lei av egen samling, og lufter derfor diverse for salg. Ikke helt oppdatert på priser, så har stukket fingeren litt i lufta mtp. prissetting. Kan være åpen for bytte i noe fra Pejac eller enkelte fra Martin Whatson.
Hentes fortrinnsvis i Bergen, evt. i Oslo etter sommeren.
Dolk - Bombsuit
Mål (uten ramme): 60x60cm
Rammet inn hos Hele Ruter. AR-glass og frekk trippel passepartout. Noen mindre håndteringsmerker i papiret i rett belysning som jeg ikke klarte å finne igjen nå.
Pris 15.750 inkl. kunstavgift som betales av meg.
Dolk - Idea painter
Mål (uten ramme): 60x60cm
Rammet inn hos Hele Ruter. AR-glass og enkel passepartout.
Pris 16.800 inkl kunstavgift som betales av meg.
Dolk - Evolution
Mål (uten ramme): 95x50cm
Rammet inn hos Hele Ruter. Eikeramme, AR-glass og dobbel passepartout med sort innerkjerne. Obs! En «strek» som kommer til syne ved direkte lys til høyre fir figuren i bildet. Jeg har hatt bildet på veggen siden 2016 og oppdaget dette først i fjor når bildet ble hengt på en vegg som fikk kveldssolen. Se bilder tatt ned direkte belysning.
Pris 18.900 inkl. kunstavgift som betales av meg.
Pøbel - Batman og Robin «Black & white skin - 15 edition». 70x70cm
Mål (uten ramme):
Rammet inn hos Hele Ruter. Eikeramme, AR-glass og dobbel passepartout med sort innerkjerne. Obs! Litt bølgete ned mot passepartouten.
Pris 18.900 inkl. kunstavgift som betales av meg.
Ernest Zahcerevich - Different Strokes
Mål (uten ramme): 70x45cm
Rammet inn ned AR-glass og hvit enkel passepartout.
Pris 7.560 inkl. kunstavgift som betales av meg.
Frode Sandbech - The Master Of Puppets
Mål (uten ramme): 61x91cm
Rammet inn ned AR-glass og hvit enkel passepartout hos Hele Ruter. COA montert på bakside i egen plastlomme.
Pris 19.950 inkl. kunstavgift som betales av meg.
Nikolai Torgersen - GRNN KNN
Mål (uten ramme): 70x50cm
Rammet inn ned AR-glass og hvit enkel passepartout hos Hele Ruter og dyp eikelist.
Pris 9.975 inkl. kunstavgift som betales av meg.