Diverse kvalitetskunst til salgs (Howlett, Shrigley, Rokkaku, Cornelia, Miller, Kunstrasen)

Hei alle,

Prøver meg med en salgsannonse her inne før jeg eventuelt går til Finn. Motivert selger så jeg har prøvd å indikere det jeg mener er en god pris i dagens marked, men det er jaggu ikke sikkert jeg treffer eller er helt oppdatert altså. Så bud taes også i mot (aller helst på PM) :slight_smile:

Holder til i Stavanger så kan gjøre face to face deals her - ellers er jeg notorisk god på pakking av kunst så kan sende til hele landet.

Nigel Howlett - Submission
Edition of 50 - Handfinished - 47 x 42 cm - Signert - Kjøpt hos Avant Arte
Kommer ferdig innrammet i original Avant Arte-ramme
Pris: 30 000 NOK (kostet originalt 3500 EUR + frakt fra AA)

David Shrigley - Fucking Ace
Linocut by Schafer Grafisk Verksted
Edition: 125
Size: 76 x 56 cm
Hand signed and numbered by the artist
År: 2019
Pris: 25 000 NOK

Kunstrasen - Fighting the blank canvas
Original (acrylic on canvas) - Unique
Size: 80 x 40 cm
År: 2017
Kjøpt fra Fat Free Art NY - mener den kostet meg 15 000 NOK + frakt tilbake i 2017.
Pris: 10 000 NOK

Ayako Rokkaku - Untitled, 2021
Cardboard edition
66 x 89,5 cm.
Limited edition of 200. Signed.
Kjøpt fra Gallery Delaive i 2022. Original pris var 6500 EUR - håper å få igjen dette :slight_smile: Disse er priset til det dobbelte hos enkelte gallerier ser jeg.
Pris: 75 000 NOK.

Harland Miller - Hates Outta Date Yellow
Edition of 125
Screenprint
100 x 70 cm
Signed and numbered
Kjøpt fra White Cube i 2022 for 7500G GBP. Disse har gått en del ned i verdi siden den gang ser jeg - ser at en blå solgte på Tatewards for rundt 50 K for litt siden (selv mener jeg gul er finere da) :slight_smile:
Pris: 50 000 NOK

Joan Cornelia og David Shrigley Vote - 8 prints
Har denne porteføljen med stilige Cornelia & Chrigley collab prints: https://www.artsy.net/artwork/joan-cornella-vote-set-of-8-works
Kostpris var godt over 50 000 NOK.
Pris: 40 000 NOK

Har også en god del annet snacks / kunst som jeg tenker selge (huskjøp og baby koster viser det seg :D) - kan dele bilder via Dropbox - bare å sende meg en PM ved interesse :slight_smile:

9 Likes

Skulle ønske jeg hadde 30 lapper jeg kunne sendt i din retning @jbroks, den Howletten er siste bit i mitt print-puslespill som jeg vil ha på vegg.

Ellers var det veldig mye fint her!

Du må ha masse lykke til med salg​:crossed_fingers:

Og til dere som vurderer å handle, vær helt trygg. En mer ryddig fyr finner dere ikke. Handlet hos han flere ganger, alltid en fornøyelse​:wink:

3 Likes

Mye fint her, lykke til med salg :slight_smile:

1 Like

Masse bra i denne samlingen, kan anbefale selger

1 Like

En varm anbefaling herfra også. :slight_smile: lykke til med salg.

1 Like