Hei alle,
Prøver meg med en salgsannonse her inne før jeg eventuelt går til Finn. Motivert selger så jeg har prøvd å indikere det jeg mener er en god pris i dagens marked, men det er jaggu ikke sikkert jeg treffer eller er helt oppdatert altså. Så bud taes også i mot (aller helst på PM) ![]()
Holder til i Stavanger så kan gjøre face to face deals her - ellers er jeg notorisk god på pakking av kunst så kan sende til hele landet.
Nigel Howlett - Submission
Edition of 50 - Handfinished - 47 x 42 cm - Signert - Kjøpt hos Avant Arte
Kommer ferdig innrammet i original Avant Arte-ramme
Pris: 30 000 NOK (kostet originalt 3500 EUR + frakt fra AA)
David Shrigley - Fucking Ace
Linocut by Schafer Grafisk Verksted
Edition: 125
Size: 76 x 56 cm
Hand signed and numbered by the artist
År: 2019
Pris: 25 000 NOK
Kunstrasen - Fighting the blank canvas
Original (acrylic on canvas) - Unique
Size: 80 x 40 cm
År: 2017
Kjøpt fra Fat Free Art NY - mener den kostet meg 15 000 NOK + frakt tilbake i 2017.
Pris: 10 000 NOK
Ayako Rokkaku - Untitled, 2021
Cardboard edition
66 x 89,5 cm.
Limited edition of 200. Signed.
Kjøpt fra Gallery Delaive i 2022. Original pris var 6500 EUR - håper å få igjen dette
Disse er priset til det dobbelte hos enkelte gallerier ser jeg.
Pris: 75 000 NOK.
Harland Miller - Hates Outta Date Yellow
Edition of 125
Screenprint
100 x 70 cm
Signed and numbered
Kjøpt fra White Cube i 2022 for 7500G GBP. Disse har gått en del ned i verdi siden den gang ser jeg - ser at en blå solgte på Tatewards for rundt 50 K for litt siden (selv mener jeg gul er finere da) ![]()
Pris: 50 000 NOK
Joan Cornelia og David Shrigley Vote - 8 prints
Har denne porteføljen med stilige Cornelia & Chrigley collab prints: https://www.artsy.net/artwork/joan-cornella-vote-set-of-8-works
Kostpris var godt over 50 000 NOK.
Pris: 40 000 NOK
Har også en god del annet snacks / kunst som jeg tenker selge (huskjøp og baby koster viser det seg :D) - kan dele bilder via Dropbox - bare å sende meg en PM ved interesse ![]()