Vurderer å selge 1-2 bilder for å finansiere et uventet verksteds opphold på bilen. Jeg legger ut det som kan være aktuellt å selge på kunstveggen i første omgang. Jeg tar bud, men selger ikke til en hver pris så helst saklige bud 
Ballpark pricing
Handgun 13.000.-
Bat Robin 7000.- (denne sitter i en 5000.- ramme, så under kost)
Molotov 8000.-
Xl sc 16.000.- (også en veldig påkostet ramme)
Scream/theft 10.000.- (samlet)
Jeg våger meg å gi noen tips, gjerne ta bilder i dagslys og prøv å unngå blitz… Er mange kupp her og ville gjerne sett detaljer av (de kostbare) rammene og handfinishen på Chevrieren som skal være veldig bra! Rammer begrenser/bergenser litt, men synes Theft, Chevrier og Handgun ser strøken ut… Lykke til med salget og ofre deler av samlingen er en relativ ny følelse for min del (smertefullt da det meste er kjøpt med kjærlighet/lykke og ment til å henge på veggen, men… det dukker stadig opp noe) 
Skal se om jeg får tatt noe bedre bilder, har bare en telefon med føkka kamera tilgjengelig atm ^^





