Dolk 3 x chief

Har et 3 x chief på rull, hvis noen er interesserte. Har ligget i rull siden slipp ifjor, og har bare ikke fått den opp på veggen. Selges til kostpris. Er i Bergen.

5 Likes

Hei.
Har du solgt printet? Hva er evt pris?
Mvh l.davidsen@hotmail.com

Da var Printet solgt!

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.