Har et 3 x chief på rull, hvis noen er interesserte. Har ligget i rull siden slipp ifjor, og har bare ikke fått den opp på veggen. Selges til kostpris. Er i Bergen.
5 Likes
Hei.
Har du solgt printet? Hva er evt pris?
Mvh l.davidsen@hotmail.com
Da var Printet solgt!
Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.