Dolk - Carcrush

Hei

Har en signert Carcrush av Dolk med innramming og AR-glass fra Kunstgalleriet i Stavanger.
Har litt utgifter på trappene (nytt kjøkken) så vurderer å selge det. Noen som har en formening om hva jeg kan få?

Jeg tror 20-25 tusen. Lykke til med oppussing!

Takk for svar. Er ikke jeg som vil ha nytt kjøkken, men hva gjør man ikke for husfreden :wink:

1 Like

Vil tro du vil kunne få mer for dette trykket. 30-35 + vil ikke overaske meg. Ikke ofte tilsalgs, og har lavt opplag.

Selv om Dolk ikke akkurat er den heteste for tiden,ser det ut som,da det ihvertfall ligger utrolig mange Dolk tilsalgs på Finn, hvor mange også settes ned i pris da har lagt lenge, tror jeg akkurat dette trykket vil bli betalt godt for av en som er på jakt etter akkurat dette.

Lykke til, og sikkert lurt å la folk komme hjem fra ferie. (deres gamle kjøkken funger nok noen uker til)

Enig med @Heim har ligget ute lenge på kV for godt under 30 uten salg

2 Likes

Ok. Har allerede lagt det ut for 32000. Må gjerne oppdatere annonsen

Jeg hadde en carcrush tilsalgs i lengre tid- eneste dolkbilde jeg har solgt med tap. Tror nok desverre du må kutte 10 000 på utropsprisen for å få solgt det…

Det er nok en helt korrekt vurdering…

Btw, tror jeg dette er en håndsprayet original og ikke et trykk.

1 Like

En håndsprayet original av et klassisk Dolkmotiv. Ekstremt undervurdert.

Javisst er det håndsprayet. Sløvt av meg.

Får ikke til å endre åpningsinnlegget så mulig jeg må slette og legge ut på ny med en mer rikig prisantydning.

Ja beklager det. Gjør det Ikke mindre verdifullt ihvertfall.

Som nylig påpekt er dette et verk som er håndsprayet på papir, og ikke et trykk. At dette sjeldent er til salgs i annenhåndsmarkedet (første gang jeg ser det til salgs) bør vitne om at det er både ettertraktet og eksklusivt for samlere.

Jeg mener å huske at prisen ved release var 26-27k, og med en bra innramming så er ikke prisen du har satt på 32k urealistisk.

Spørsmålet er selvfølgelig om du treffer rette kjøperen i rette øyeblikk via dette forumet og evt på finn.

Verdt å nevne at dette også er et av få Dolk- motiver som fortsatt er synlig i bybildet i Bergen.

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.