Hva må man ut med for dette trykket om dagen?
Lurer jeg også på, kunne tenkt meg det når finansene kommer seg etter julen
Skal vel godt gjøres å få dette under 13 000,-
Solgte min i romjulen for 11.
Til tross for irettesettelse fra annen finn bruker. Han mente det var moralsk uforsvarlig å selge under 13
Hahaha! Må si meg enig😆. Den fikk vel raskt bein å gå på?
Hahaha! Tuller du? Hvem? Jeg synes 13 er å ta hardt i ut i fra hva jeg har sett.
En kar med sterke meninger:-)
Det lå noen uker
Så for meg Ca 10-11, ligger en ferdig innrammet på finn til 13
Ja, det var det jeg så for meg og… Tror 11 var helt OK jeg!
@Pethr har du en på finn? 
I did not have sexual relations with that woman!
. Haha, nei- jeg ligger ikke ute med annonse på Finn, men Crown har blitt solgt for 13k i lang tid nå og det vil overraske meg om denne skulle synke i verdi.
Alltid mulig å få den under 13, men jeg tror ikke det blir lett, thats all.
11k er i mine øyne et røverkjøp💸
Jeg var heldig og fikk min for for 10.500,- før sommeren. Superflaks! Og godt fornøyd
Nå er den rammet inn for endel penger, så skulle jeg noengang gidde å selge blir det ikke for under 13.000,-. Har identisk hund som Dolk har brukt som modell, så bildet
betyr for mye for meg til å selge 
Flott bilde, flott innramming og bra at det blir på veggen!
Men dette med å selge innrammede trykk er en interessant diskusjon fordi dyre trykk ofte er mindre verdt innrammet, ikke mer, slik som mange tror.
Ja, enig med deg. Innrammende trykk trenger ikke være verdt mer. Jeg har jo valgt den innrammingen jeg liker, mens andre sikkert ville gått for noe annet. For meg handler det mer om at jeg har puttet mer penger inn i trykket enn det jeg kan forvente å få for det. Så skulle jeg selge hadde jeg ikke gått i altfor mye tap. Men men, det er jo et valg jeg har tatt og ikke har jeg noen planer om å selge det heller 
Det er andre aspekter også. Jeg kunne ikke kjøpt et Banksy trykk for eksempel uten at det ble fjernet fra rammen og inspisert, uansett hvor fin rammen var. Det koster tid og penger. Er trykket montert flytende med hengsler på baksiden hjelper det ikke hvor syrefrie hengslene er, for videresalg er verdien forringet.
Godt poeng
Jeg er ikke så dreven i dette enda, men har også bare kjøpt uinnrammede trykk jeg vil beholde, så den problemstillingen har jeg ikke tenkt på 
Enig ang Banksy. Kjøper du derimot for å ha på veggen, kan du gjøre ett meget bra kjøp med print og ramme i ett om rammen er fin.
Har ligget ute for og har blitt solgt for er en liten forskjell der… At du har trykket og at det er verd 13 + for deg betyr ikke nødvendigvis at det er den reelle verdien, sist jeg sjekket finn ligger de til 13 fremdeles ute og har lugget lenge, hvis dette er en fangst skulle de vel ha gått på dagen 
Er det forskjell på det altså? Trodde {…} 

Dementerer påstanden, og ligger meg flat.
Best det
hehehe