Dolk, Dot Dot Dot, Sandra Chevrier

Overkommandoen har bestemt at jeg skal kjøpe noen originaler i vår, har derfor lagt ut en del trykk for salg på finn.no til finn-priser - ergo priser jeg trenger dersom jeg skal greie å finansiere disse forjettede originalene :wink:

Dolk – Idea Painter
Dot Dot Dot – Handgun (Blue)
Dot Dot Dot – Theft
Dot Dot Dot – Scream
Sandra Chevrier – When it’s too late
Sandra Chevrier – Fragile Heroes
Sandra Chevrier – Where people are crying

Dersom noe er av interesse, send bud på PM.

Hvis du får solgt den handgunen for 9500, så kjøper jeg gjerne et kurs i forhandlingsteknikk av deg…

9 Likes

Hehe… Det var ukas innlegg :slight_smile:

Helt greie priser, men om du skal ha penger raskt ville jeg justert Theft og Scream, bare spør @azidops om hvor vanskelig det er å selge det…

Så 9,5k er ok for Handgun mener du?

Nei, handgun har jeg ikke peiling på. Alle dot-prisene er nok i høyeste laget… greie, men litt høye

Spent på å se hvordan salget av SC går. Where people are crying fra 100$ til 6000kr er grei vekst på 1,5 år.

Bra du er ærlig å oppgir at det er finnpriser… Handgun Blue var tilgjengelig i et norsk galleri til 5 lapper forrige uke. :wink:

1 Like

Hehe, jeg er helt ærlig her - takk for tittelen “ukens innlegg” - ble i alle fall blest om salget :wink:

SC - disse mener jeg er ok gitt de andre som ligger ute på finn - men er selv spent på hva de ender på.
Dot Dot Dot - disse var jeg veldig usikker på, spesielt Handgun (jeg hadde selv ingen ting å sammenligne mot), men forhandlinger må alltid begynne en plass.
Dolk - La den 500,- under den som lå på finn fra før - med mva. tilsvarer dette ca. pris på den som ligger ute hos GP.

…men som jeg nevner; budgivningen er åpen for alle - så det er bare å melde seg dersom noe er av interesse :smile:

Solgte blå Handgun til et forum-medlem like før jul. 4000,-. Begger parter var fornøyd. Jeg er for øvrig interessert i When it’s too late, men kunstkassen er slunken. Ettersom du jakter originaler, vil jeg tro at all byttehandling er utelukket.

Markedet bestemmer jo til slutt prisen uansett, det viktigste er at alle er fornøyd :smile:

Tenker i utgangspunktet kun rene salg ja, men du må gjerne sende PM med forslag.

Dersom jeg skulle kjøpe print nå, så måtte det ha vært Dolk “Girl with teddy”.
Ellers leter jeg jo etter originaler, så Pøbel “In cod we trust” (med farger) er alltid interessant. Syns også Pøbel sin “Kid” er veldig bra.
Liker “Lofoten” og “Grenade lovers” også, men dersom vi skal snakke prisstigning, så er jo disse kroneksempler :wink:

Grenade Lovers har faktisk ikke steget så mye. De som ligger ute nå har jo gradvis blitt redusert i pris fordi ingen kjøper til de prisene…

Solgt: Sandra Chevrier - Fragile Heroes
Solgt: Sandra Chevrier - Where people are crying

Følgende venter fremdeles på et nytt hjem;

Dolk – Idea Painter Solgt
Dot Dot Dot – Handgun (Blue) (usikker på pris)
Dot Dot Dot – Theft (usikker på pris)
Dot Dot Dot – Scream (tenker min 2nd hand kostpris; 4.000)
Sandra Chevrier – When it’s too late (tenker samme pris som jeg har solgt de andre SC for; 6.000)

Har kjøpt en del nytt, så burde fått solgt disse :slight_smile:

Hei, har du fremdeles Sandra chevrier print til salgs?