Har litt ymse som jeg vurderer å selge, vil ikke selge alt - men noe må gå! 
Så jeg tar imot alt av bud, over kost - på kost eller under kost. Alt gjelder og vurderes, så ikke vær redd for å ta kontakt.
Har da følgende til salgs;
Skurktur - CMYK (innrammet i ikea-rammet pdd)
Tabby - How to be loved (grå i tube)
Kunstrasen - Art makes me smile canvas
Kunstrasen - This is art (rosa) canvas
Dot Dot Dot - Vandal King (mint grønn i tube)
Dolk - Chief (i tube)
Dolk - 3 x Chief (i tube)
Befinner seg i Bergen, men kan sendes.
Hyl ut om det er noe! 