Hei,
Har et Dolk - Evolution (edition: 250) som jeg vurderer for salg. Noen tanker rundt pris?
På forhånd takk for hjelpen!
Mvh Haakon
Tips er vel å ikke selge nå med mindre det er nødvendig. Ligger en på finn til 10,000 og den har jo ikke blitt revet bort så vidt jeg ser. Så under 10 er nok realistisk.
Her på forumet har de byttet hand for 8000.- så vidt jeg vet
Etter min mening er den til 10.000 et røverkjøp!
Et av favoritttrykkene mine til dolk, som viser hans tolkning av oppveksten (barn med propellhatt, ungdom med partyhatt og øl, voksen med klokke, briller og glorie, og nåtiden hvor han ser tilbake på utviklingen sin) Svært trykk, og fargene ser fantastiske ut i virkeligheten. “Taggsene” er også mer gjennomtenkt en Martin Whatson sine, og jobber mer sammen med bildet istedenfor å bare ligge oppå bildet.
Jeg sier meg ening i vurderingen til @Ulrik. Grei indikasjon når den ikke blir solgt for 10 på lang tid. Det er mulig å få den rimeligere hvis man vil. @Jtraet sier den har skiftet hender for 8. Da er sikkert 8-9 det man må forvente å betale og ditto det man kan forvente ved salg. Den kostet mer for et halvår-år siden, så kanskje den tar seg opp igjen etterhvert.
Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.