Dolk Grafitti Remover sort

Hei.

Jeg har sett at det ligger en sort versjon av GR på Finn og har noen spørsmål. Fant ikke så mye på Google…

Det er vel en stor sannsynlig for at noen her inne er innehaver sv annonsen, men det får bare være. Alltid greit med åpen diskusjon. :wink:

  1. Det er liten interesse for Main edt har jeg sett. Noen som kan gi en formening om sort er mer populært?

  2. Hva var utsalgsprisen på dette i sin tid?

  3. Hva er fornuft pris på det nå? Ligger jo til 30’ på Finn…

  4. Hvilket opplag er dette produsert i?

Fint om noen har noen objektive synspunkter på dette. Har ikke helt $$$ til dette nå, men det vekket litt interesse for mulige fremtidige kjøp.

Ble for noen måneder siden solgt et par stykker via galleri i Bergen for 20k. De ble ikke akkurat revet bort. Så å tilby dette for 30k nå er som å fiske etter en stakkar som biter på.
Og enig med deg at interressen for main må taes i betraktning. Med tanke på det er prishoppet kunstig høyt i mine øyne.
Opplaget mener jeg er edition 20.

2 Likes

Synes generelt det ser ut som intressen for Dolk (og andre kunstnere) er litt laber for tiden. Synes de samme trykkene har lagt for salg på bla. Finn i lang tid. På EBay og forsåvidt.

Når man ser prisene det opereres med på samme Dolk trykkene,så er det jo helt klart mange som fisker etter en stakkar som tar det første å beste.
Tror også mange trodde Gategalleriets Dolk utstilling skulle gi alle Dolk trykkene en boost, men sånn ser det ikke ut som det har gått. Men det dukket opp en del ekstra trykk tilsalgs,og det er jo bra, for prisen.

2 Likes

Takk for gode tanker @Pinkerton og @Onkeljohn !
Da skal iallfall ikke jeg være den idioten som biter på…

Noen som vet hva det kostet i sin tid?
Lanseringen var vel november 2013?

Den sorte ble vel aldri tilbudt offentligheten såvidt jeg husker. Men distribuert til en selektiv gruppe. Som man ofte gjør med trykk. Disse siste kom rett fra Dolk sin samling visstnok. Sikkert finansiere noe aluminium:-)

4 Likes

Ser at Finn annonsen plutselig ble slettet. Stiller meg litt tvilende til at begge verkene ble solgt så fort, så kan være denne tråden ble litt “ødeleggende” for selger… Noe som kjenner selger?

Hei! Jeg er selger, dvs jeg som hadde den til salgs, bare ta kontakt om du har noen spørsmål :slight_smile:

Siden du er eier av trykkene,så har du gjerne litt info ,ref spørsmål til trådstarter. Er litt nysgjerrig selv. :sunglasses:

Velkommen til diskusjonen @andthenPush. :smile:
Jeg har fått svar på det meste allerede, men det jeg fortsatt lurer på er;

  1. Er opplaget på 20?

  2. Er det samme størrelse som Main edt?

Utsalgsprisen antar jeg du ikke vil ut med her. Hehe.

1 Like