Dolk - hvem har det mest spennende verket?

Mange Dolk-fans her. Har et GL Limited og et original Praying Girl. Hva er ditt absolutte favorittverk fra legenden dOlk?

3 Likes

Vandal
Idea painter meget god nr 2.

2 Likes
2 Likes

Godt spørsmål som kanskje kan besvares på flere måter. Hvis man tenker på ting han har laget (og i sjablongtiden) og som ikke er i egen samling finnes det jo utrolig mye. Som enkeltstående verk vil jeg si for min egen del at han eller hun som eier låven i Lofoton som fikk Mushroom girl på veggen har det mest spennende verket. :slight_smile:


Bildet hentet fra nett og det er vel strengt tatt ganske forvitret i dag.

Ift personlig favoritt i egen samling har det en tendens til å endre seg litt frem og tilbake, men her er en av mine favoritter (hadde gjort seg med et bedre bilde, men var det jeg fant nå):

Ellers synes jeg “Idea painter” er blant de beste sjablongmotivene Dolk har laget etterfulgt av Crown kanskje. Men topp 3 listen har en tendens til å rullere og endre seg :-):sunglasses:

Og når det gjelder “nye” Dolk så har han vel såvidt kommet i gang. Blir spennende å se! Utrolig mye tøft spør du meg.

10 Likes

Jeg er utrolig svak for bombsuit, og er det et canvas av dolk jeg kunne tenkt meg så måtte det være det! Er etter min mening et veldig sterkt motiv som setter tankene igang (hos meg iallefall)

Bildet stjålet fra Internett

4 Likes

Number uno – ingen over, under eller vedsiden… Teddy`s Riot.

26 Likes

Har ikke, men enig! Veldig sansen for det verket :slight_smile:

Jeg synes Balaclava er ett spennende verk, og veldig tidsaktuelt. Tidsaktuelt i forhold til identitet, og jaget etter likes og klikk jag på sosiale medier.

Noen av mine som jeg liker best

18 Likes

Dolk har ekstremt mye spennende - både offentlig og ting man kan kjøpe, men jeg har alltid vært veldig svak for Che:

5 Likes

Her er forresten mine nyervervelser:

23 Likes

Håper flere velger å dele, mye tøffe originaler av Dolk som ikke har blitt vist offentlig.

En fin en som henger hos min tidligere arbeidgiver

8 Likes

Denne og Idea Painter :star:

6 Likes

Den Toy’en er vanvittig kul! :drooling_face:

8 Likes

hadde den i blå, kult verk!

skrik ut BS skal selges :heart_eyes:

1 Like

Et som bare eksisterer i fantasien😀
Hjertemannen sprayet på papir i ed.25. Samme serie og og format som GL, carcrush, che og spray…


Min favoritt er punk!

11 Likes