Dolk - Last Mona og Che prisantydning

Har et par Dolk print jeg har hatt lagret en stund. Har nå fått de proft inrammet med UV glass, og lurer på hva prisnivået på disse ligger på i dag.

3 Likes

Last Mona 18-20
Che 8-10

Mener jeg, sikkert noen andre forslag her inne :wink: fine trykk

Last mona 25-30
Che 8-10***

Byr deg herved 27 for begge samlet så kan du jo se om det ligger i nærheten av det du er interessert i.

Mulig jeg har ordlagt meg feil uten at jeg ser hvor, men de er altså ikke tilsalgs. Jeg kjøpte de for mange år siden og ville ha en pekepinn på hva de går for nå :slightly_smiling:
Fikk faktisk en antydning av forhandler da jeg rammet de inn som ligger over budet ditt bare for Last Mona, så ble litt nysgjerrig :slight_smile:

Over 27000 for last mona? Ante ikke at dette var like populært som teddy, det er vel det eneste trykket av dolk som er ish der oppe. Che dukker nå i alle fall jevnlig opp på banksyforum og selges for 350-400 pund, så da vil jeg si det er i last mona penga dine ligger…

Det er helt sikker korret med det anslaget du har fått, men jeg har opplevet og sett flere eksempler på at rammemakere er meget rause i så henseende. Lurer på hvorfor? Er det fordi da vil folk bruke mer penger på innrammingen?

1 Like

I dette tilfelle var Mona allerede rammet inn tidligere av samme butikk. Så det var nok ikke for å bumpe opp prisen på rammen :slight_smile:
Uansett, er greit å ha en pekepinn på prisklassen, så takk for innspillene.
I mine øyne så er Last Mona det fineste til Dolk så det skal få henge lenge :slight_smile:

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.