Dolk Last Mona trykk selges

Hei alle sammen.
Jeg kjøpte Last Mona av et hyggelig forum medlem en god stund tilbake. Jeg blir dessverre nødt å selge da familiebil måtte kjøpes inn nylig.

Trykket ligger lagret flatt i syrefri mappe.

Ligger på finn men selger til forum medlemmer for 17 000kr - noe jeg mener er fair pris.

Ta kontakt for hyggelig prat!

5 Likes

Gitt vekk!

Er dette det samme trykket som jeg kjøpte av deg og fikk returnert fordi det hadde ligget sammenrullet i mange år slik at det var umulig å få det flatt igjen? I så tilfelle vil det være fair å opplyse om dette og ikke kun si at det ligger flatt nå.

Ja dette er det samme trykket du kjøpte av meg for så å sende tilbake fordi du ikke var fornøyd. Jeg føler ikke at jeg har noe å skjule eller noe behov for å fortelle om dette til folk nei og det er fordi da jeg fikk det tilbake og la det tilbake til flating i syrefri mappe var det absolutt ingenting gale med trykket og det ligger fint og flatt i syrefri mappe som det står i annonsen hos meg, klar for ny eier som vil nyte det på veggen.

Og når du er frekk nok til å skrive her på min annonse i stedet for å ta det på pm så skal du få høre hva jeg synes om deg. Det må heller være noe gale med deg tenker jeg. Jeg hadde absolutt ingen grunn til å ta tilbake trykket etter du kjøpte det av meg. Jeg hadde alt på det rene og annonserte helt korrekt. Du begynte å spørre om trykket var flatt og tilstand etter du ble enig om kjøpssum og kjøp/salg var ferdig avtalt. Jeg valgte likevel å ta det tilbake fordi jeg trives med å ha et godt rykte og å være fair med folk. Det viser du derimot at du ikke har! Jeg tar det tilbake i good guy ånd, legger det ut på finn 1 uke senere og hva gjør du? Joda du legger ut et helt likt trykk til salgs 500kr billigere. I stedet for å returnere good guy ånden og vente med å selge ditt til mitt er borte. Og så nå skriver du her og prøver å svartmale meg foran hele forumet slik at du får solgt din i stedet for at jeg får solgt mitt som er priset lavere. Jeg synes virkelig dette er dårlig stil, og jeg driter 10-0 i hvor mye kunst du sitter å ruger på nedi stavanger, eller hvor mange år du har vært i gamet, eller hvor mange av artistene du kjenner på fornavn. Dette er faen meg dårlig stil av deg Toris64!

14 Likes

Respect Ross!

5 Likes

Slik så bildet ut 2 minutter etter at det hadde ligget til utflating i 14 dager. Veldig bra at du klarte det som jeg åpenbart ikke klarte å få til. Som du også vet har jeg spurt deg om dette direkte men da valgte du å ikke svare… Bare sånn til info i all saklighet :blush:

Lykke til med salget :+1:t2:

Ja enten er du helt ubrukelig eller du lyger for jeg hadde ingen problemer med det. Og at du lyger ville jeg ikke tvilt på for du lyger jo i neste setning. Jeg svarte deg uten problemer at trykket lå flatt i mitt eierskap men ikke visste hvordan det var lagret før. Så slutt å snakk usannheter.
Takk for muligheten til å ta dette oppgjøret med deg selv om jeg faktisk skulle la det gå og hvert fall ikke involvere hele forumet. Jeg er så jævlig lei av at folk som deg får for mye respekt fordi du har mye kunst og holdt på en stund. Du har hvertfall vist ditt sanne jeg til meg.

1 Like

Selvsagt ligger trykket flatt når det ligger INNE i en plastlomme. Det som er interessant er selvsagt hvordan papiret oppfører seg når det tas UT av mappa.

Jeg har spurt deg via annonsen din på Finn og du svarte med taushet. Fakta.

Det ligger helt fint utenfor mappen også der det lå før den ble lagt i mappen.

Du sendte meg en melding på finn ETTER du la ut konkurrerende trykk på finn. Jeg følte ikke akkurat på det tidspunktet at jeg måtte svare for deg når du holdt på som du gjorde!

Det aller mest interessante er kanskje hvordan trykket vil se ut rammet inn og da mest sannsynlig med passepaerout?

Jeg ser det ligger et annet Last Mona til salgs på Finn som er 500 billigere enn ditt. Det er ikke mitt som du hevder. Det er en som heter Roger og som er ukjent for meg. Mener du seriøst at han burde vente med å selge hans trykk til ditt er solgt? Det er jo slikt et market med tilbud og etterspørsel virker…

For å feie all tvil til side ville jeg tatt et nytt bilde til annonsen din som viser at ditt trykk nå er flatt, slik du sa i annonsen din at du skulle gjøre. Nå ligger det kun et stockphoto fra HMP som ikke gir noen info om tilstanden.

1 Like

Enig, trykket vil bli flatt igjen uansett, gitt nok tid. Hvis verken papiret eller trykket/blekket er skadet er det ingen problem :slight_smile:

1 Like

Mulig det, men det vet man jo ikke før det er rammet inn.

1 Like

Du har helt rett i at HVIS papiret ikke er skadet så er det ikke noe problem. Hvor mange år skal et trykk ligge i tuben fra HMP før det blir permanent skadet?

1 Like

Her er det vel bare å slette hele jævla tråden, og la Ross få lage en ny salgstråd.

4 Likes

Det er nok ingen fasit på det. Jeg tenker at det KAN gå gale, men går det greit, så går det greit? :slight_smile: Jeg har også fått trykk rett fra HPM tidligere som var utrolig sammenrullet. Brukte iallefall 6 mnd på å flate det. Mulig at det har noe å si hvor lang tid det går fra produksjon til sammenrulling?

Beklager å rote i salgstråden din Ross. Sikkert like greit at du lager en ny en :slight_smile:

1 Like

Er du helt dum? Du hadde nylig en last mona til salgs (da var det 3 til salgs på finn). Så i sted at du har fjernet den. Og jo du lå din ut til 500kr billigere enn meg når min var ute til 20k cirka.

Og uansett er ikke poenget mitt finn.no eller flat trykk. Jeg hadde INGEN lovmessige grunner til å ta tilbake trykket fra deg men valgte å prøve å være good guy. Du velger tydeligvis å gå andre veien. Jeg ser meg ferdig med saken og noterer at du ikke er en jeg gidder ha noe mer med å gjøre.

Salgstråden er ødelgt uansett så det er helt ok folkens. Like greit at folk får diskutere opp og ned og se toris vise sitt sanne jeg.

Legger du ut et bilde som viser at trykket nå er blitt flatt så er du home free.

Det er til fordel for både kjøper og selger.

Trykket som jeg hadde til salgs er solgt, BTW

Lykke til :+1:t2: