Dolk Last Mona trykk selges

Helt enig med Toris her, du bør jo legge ut bilde av trykket som beviser at du snakker sant når du også har vært med på å kjøre denne saken sålangt som du har gjort. Det hele bunner vel i grunn i at han mener trykket er av dårlig kvalitet og du mener det er bra kvalitet. Et dgodt oppløst bilde inkl nummer bør vel kunne få avgjort denne saken for godt.

2 Likes

Denne tråden minner meg om hvorfor jeg har et elsk/hat forhold til Street art tryk…

Kunne du tatt bilde av trykket (når det er ute av den syrefrie mappen) og postet her?

1 Like

Mye mas her gitt. Litt typisk på dette forumet. Heng et medlem. La saken ligge.

1 Like

Det er jo ikke snakk om å henge et medlem. Et medlem hevder han har alt sitt på det rene, men nekter av en eller annen grunn å bevise det. Det er jo veldig snålt, er det ikke? Spesielt ikke når målet er å selge. Jeg tar ikke noe som helst parti i denne saken, men har i ungdommen jobbet flere år på diverse SFO-er, og da løste vi mange problemer med å fremlegge beviser. :slight_smile:

2 Likes

Man hadde gapestokk i gamle dager. Funket hvis det også. Heldigvis har vi gått videre nå og forstår når vi skal gi oss.

Ja, men utrolig rart å plassere seg selv i en gapestokk hvis man har beviser som gjør at man ikke fortjener å havne der.

1 Like

Jeg skal poste et bilde for å vise trykket når jeg Kan, jeg har det ikke liggende i min leilighet fordi jeg ikke har plass. Kanskje vi da kan få slutt på dette og meg og Toris kan gå hver vår vei.

3 Likes

Ingenting hadde vært bedre. :slight_smile:

Hvordan endte dette egentlig?

4 Likes

Regner med det kommer snart, ellers er det noen som vil fremstå som den idioten :slight_smile:

Eventuelt kan det være det “plutselig” har blitt solgt, eller noe annet har skjedd som gjør det umulig å vise trykket.

Fint om det kommer noen bilder snart her Ross

1 Like

God kveld alle.
Sorry det tok tid! Ikke alltid lett når det ligger hos svigers. Bildene er tatt i kveld av det aktuelle trykket. På bildene ligger trykket over mappen det ligger i til vanlig.

Da håper jeg at de som kunne vært interessert i et flott trykk på veggen ser at det ikke er noe å frykte:)

21 Likes

Tja, hva syns kunstekspertene her inne om dette da? Det er vel ikke helt uvanlig at trykkene ser ut litt som dette? Skal poste noen bilder av et par Dran-plakater i begrenset opplag som jeg kjøpte av en av forum-lederne uten ytterligere utspørring av tilstand etc på forhånd. Så kan man jo vurdere

Selv om salgannonsen din ble skadelidende Ross er det er interessant tema. Om det stemmer som du sier at du har tatt retur på dette bildet uten ytterligere om og men så syns jeg det er i grenseland av hva man kan forvente som kjøper (ut fra min vurdering av bildene som ikkeer på nivå med mange andre vurderinger her inne) Og jeg syns det rettferdiggjør en liten reaksjon mot Toris64 som ikke satte pris på hvordan du angivelig behandlet han i saken

Jeg hadde ikke hatt noe imot dette trykket, innrammet med paspator bør det vel bli 100%. Men venter spent på fasiten
Lykke til!

2 Likes

Jeg er ferdig med saken. Trykket kommer ikke på veggen pga familiebil kjøp som sagt så jeg håper da noen andre vil ha det.

2 Likes

Kan vi ikke bare la dette dø stille ut nå?

Et flott trykk! Lykke til med salget!

4 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.