Noen som har en formening om hva man må ut med for ovennevnte trykk?
Ser det ligger ett innrammet Shrink på Finn.no, men dette har vel ligget en stund. Det er en del Leap på Finn.no også, men alle disse er med grønn bakgrunn.
Noen som har en formening om hva man må ut med for ovennevnte trykk?
Ser det ligger ett innrammet Shrink på Finn.no, men dette har vel ligget en stund. Det er en del Leap på Finn.no også, men alle disse er med grønn bakgrunn.
Kjenner en som solgte shrink for 16 lapper for et halvt år siden. Kansje litt på billig siden? Tenker du er heldig hvis du får tak i en rundt 20 lapper 
Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.