Hei,
for de som ikke visste det, så stiller Centro Cultural Correios ut den første utstillingen (“Re-Conhecimento – A Gravura Norueguesa Contemporânea”) av norsk grafikkunst i Brasil. Blant verkene finner vi noen av Norges mest kjente samtidskunstnere, som Håkon Bleken, Dolk, Bjarne Melgaard og Kjell Nupen.
Her er noen bilder: