Dolk originaler selges

Da har jeg omsider fått bestemt meg for hva som skal selges, til hvilken pris, og omsider også fått somlet meg til å opprette en salgsannonse. Takk for bidrag her inne, og til dere som har henvendt dere, takk for tålmodigheten.

Velger da å legge ut mine to Dolk originaler. For vurderinger rundt pris etc. se tråd tidligere her på markedsplassen.
Legger de selvsagt ut på finn.no til en noe høyere pris, sånn i tilfelle det skulle være noen interessenter som ikke har fått rotet seg inn hit enda :grinning:

Navn: «Punk»
Kunstner: Dolk
Type/Størrelse: Canvas 100 x 100 cm
Ed. 6/6
Pris: 60 000,-

Navn: «Dollar» / «Supermann»
Kunstner: Dolk
Type/Størrelse: Canvas 160 x 160 cm
Ed. 1/1
Pris: 110 000,-

Verket er fra Dolks første store separatutstilling og er vel offisielt uten tittel, men har vel blitt referert til både som “Dollar” (mest) og “Supermann”
Dette er altså en 1/1 og har ikke blitt utgitt som print, men “dollartegnet” er vel brukt fra Dolk under “Capitalism” prosjektet ved NHH i 2011, hvor dolk var en av flere gatekunstnere som ble invitert til å delta.

Selger primært på grunn av behov for litt cash, så ønsker ikke bytte i annen kunst og heller ikke i klokker, med eventuelt unntak av Rolex kjøpt hos Norsk AD med alle papirer

Noen flere bilder:

Punk 1

25 Likes

Takk for interesse og beklager til dem som enda ikke har fått svar her og på Facebook i helgen. Har vært litt opptatt. Men ser allerede at jeg først og fremst må presisere at jeg dessverre ikke er interessert i bytte denne gangen. Selv om det åpenbart er mye spennende der ute, så er det først og fremst cash som er aktuelt nå.
Skal sies at innbytteforslagene på finn er langt mer kreative og langt mindre aktuelle da :grinning:

3 Likes

Da var «Punk» solgt.
«Dollar» fremdeles tilgjengelig, og fremdeles helt rå på veggen :grinning:

4 Likes