Dolk på Blomqvist

Dolk på Høstens Samtidsauksjon hos Blomqvist.https://www.blomqvist.no/Kunsthandel/Hoestens-Samtid-Moderne/Dolk-Lofoten-2007/(sort)//(desc)

erez

Uten tvil mitt favorittmotiv fra Dolk. Vet ikke helt hva jeg synes om det faktum at denne egentlig hører hjemme i er uthus i Lofoten…

Råskapen endelig mulig å få inn i huset? :heart_eyes: vært en av favorittene siden jeg først oppdaget det. Det frister…

Håper det er eieren av bygget som selger plankene da, hvis ikke er det jo rett og slett tyvgods…

Jeg er bare henrykt over at folk tar ned og bevarer noen av disse før de forsvinner

Jeg trodde kanskje det var litt av vitsen med slik kunst?

Skjønner hva du mener, men tragisk om alt dette bare forsvinner. Mye er jo allerede borte om man sammenligner bildet til Gulosten

Når er det slike auksjoner er? Ser det er masse andre stilige verk tilsalgs der også.

@Norpimp hos Blomqvist er det seks auktioner om året 12.Oktober kl 18.00, 14.November kl 18.00 og 12.Desember kl 18.00 til neste år er det i mars, mai & juni + tre på høsten.

Ellers har Bruun Rasmussen i København auktion denne og neste uke, og den er ennu mere spennende en hos Blomqvist.

Bukowskis & Stockholms Auktionsverk har auktion i mitten av oktober, november og desember.

Christies,Sothebys & Bonhams har auksjon nesten året rundt.

Så auktioner er det hele tiden, en eller annen plass.

100.000,- + 22% salær.