Dolk - Paintbrush Girl

Har lånt penseljenten ut til en kompis, men får den nå tilbake - uten at jeg har plass på veggen.

Profesjonelt innrammet med svart ramme.

Finner ikke så mange spor etter den på Finn.no, men hva mener dere er rett salgspris med ramme?

Kostet 12.000 hos Fineart, ser jeg. Ser også at den var priset til 10k på finn.no på høsten i fjor.

1 Like

I underkant av 15k vil jeg si.

Slet lenge med å bli kvitt min for 9k.

Takk, @gletak .

takk for svar, @jumbo2000 . Det er nok et bilde som ikke fanger så bredt, men hvor jeg tror de som liker det virkelig vil betale litt. Det fine er jo at jeg ikke har noe hastverk. Får eventuelt sette det ut til en ny kompis :wink:

Takk for innspill, godtfolk. Annonse lagt ut til 13.000 kroner, så får vi se.

1 Like

I og med at dette er en prissjekk tråd tør jeg tale menigheten i mot og påstå at denne ligger i samme prisklasse som winner, pig og balaclava. Maks 7000 med ramme, 8 på en solskinsdag. Håper likevel at du får mest mulig, tror bare at man ikke skal ha for høye forhåpninger

Takk, @azidops ! Jeg har ikke noe ønske om en heiagjeng, så greit med litt kaldt blod i årene.

1 Like

Jeg tenkte akkurat det samme, dette er et trykk det virker som det er vrient å selge og alt over 7-8 tror jeg at jeg hadde tatt som en bonus