Dolk Pig og Stupid Mammals Smash Explosion

Det er muligens bare det intrykket jeg sitter igjen med som er feil.

Du kommer inn høyt og fremmer artister du skal selge selv, snakker ned andre artister som du senere ønsker å kjøpe. I tillegg så er du uenig i de tilbakemeldingene og vurderingene du får fra brukere med lang erfaring innen streetart.

Når du spørr etter pris på verk du har kjøpt inn, for så å legge de rett til salgs er etter min mening direkte reklame for det du selger (begge verkene i denne tråden ligger på facebook siden din til salgs eller på vei inn). Jeg regner ikke med at du hadde kjøpt disse inn for videresalg om du ikke hadde en formening om hva disse kunne selges for.

For min del så er dette om ikke ødeleggende for forumet, iallefall ikke noe som tilføyer forumet noe som helst. Det er også muligens i strid med reglene som gjelder på forumet for deg som galleri. Mulig du ikke har lest disse enda men de ligger her:

Andre kunstforum (feks banksyforum) måtte innføre strenge regler da flere og flere gallerier benyttet forumet som annonseplass for seg og sitt eget firma.

Jeg synes på den andre siden at det er bra at gallerier er representert her, slik at vi fortsatt kan få informasjon om det som skjer innen kunst i norge, men håper at det fortsetter å foregå etter reglene som gjelder.

Men har nå fått tatt meg en pille og satser på at jeg får slappet litt av :wink:

6 Likes