Dolk Pig og Stupid Mammals Smash Explosion

Det hadde ikke vært bra med et annet navn fordi du da hadde ført folk bak lyset, motivene dine er vel de samme? Sådan har du gjort det rette.

Den dagen det blir pålogging med facebook med full id, er siste dagen på dette forumet for min del. Da har du et konkret mål å jobbe imot :wink:

Og helt til slutt må du kanskje regne med at noe av mistroen du nevner bygger på dine tidligere uttalelser også.

5 Likes

Det hele framstår bare utrolig amatørmessig, ja nesten nedlatende å bruke KV medlemmer som kunst konsulenter for din bedrift.

6 Likes

Kan så være…

Min anbefaling:

1. Opprett en tråd hvor du presenterer galleriet ditt, hvilke planer du har, og hvilke kunstnere du satser på å selge verk av. Mulig du har gjort dette alt? Uansett vil dette skape tillit, og forståelse for at du f.eks hyller Tabby (som er dri**) :slight_smile: :wink:

2. Sjekk profilen til @azidops - han er tydelig i sin profil på at han driver et galleri og hvilke kunstnere han representerer/tilbyr verk av. Videre er han tydelig på om han kjøper/selger/uttaler seg som privatperson/gallerieier i de innlegg der dette er naturlig. Dette gjør at jeg har tillit til Azi uten å kjenne han.

:open_mouth: Usikker på hvorfor jeg kommenterer på en tråd jeg knapt nok vet hva handler om, men det er vanskelig å unngå at du seiler motvinds på kunstveggen. Det er aldri for sent å snu skuta. Tror jeg.

Hilsen (potensiell) fremtidig kunde :sunglasses:

8 Likes

Takker og bukker for tips @thopet. Kommer sikkert til å presentere galleriet skikkelig ved en senere anledning. Jeg kommer samtidig til å suge til meg det jeg kan av kunnskapsnektar fra dette forumet :slight_smile: .

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.