Dolk-police line lerret

Noen som har en formening om hva de ligger på nå (ed15)?

Vanskelig spørsmål, sjelden omsatt - så verdien er vell det selger ønsker vs det kjøper har råd til.
Har ikke sett det tidligere til salgs via ‘offentlige’ kanaler, slik at det er vanskelig å sammenligne transaksjoner.

Lykke til, og legg gjerne ut et bildet om det finner plass i ditt hjem:)

1 Like

Bra motiv, men stor edition. Jeg mener rundt 60-70’ er fair, tenker ikke galleripris, men second hand :slight_smile:

1 Like

takk for svar! var rundt der jeg også ville tippet, men så spørs det om det faktisk er noen som vil selge til den prisen:)

1 Like

Hei,
Nå er jeg litt inhabil, da jeg selv har det. Men som en guide kan jeg nevne at jeg kommer ihåg 2 bud jeg har fått siste året som jeg har declinet: 80 K + 100 K (ps! Ikke nødvendigvis pga pengene, men mere at jeg ikke ønsket å departe med canvaset)
Som Holmen sier, så er det nok my tilfeldigheter som spiller inn her.

2 Likes

Jeg kan være interessert i et om noen vil selge for 80 000.

Takk for tips og interessant å høre fra en som faktisk har en. Personlig ville jeg kanskje brukt 100k på noe annet, men har ikke sett den live enda. hvordan er utførelsen på de forresten?

Sånn umiddelbart har jeg ikke hørt om noen som har vært solgt/forsøkt solgt de siste årene. Når det er sagt har jeg nok heller ikke vært aktiv på utkikk etter det.
Utførelsen er rimelig ren, i forhold til enkelte andre varianter jeg har sett
Liker det veldig godt, og muligens derfor jeg heller ikke ønsker å selge det

2 Likes