Her er veggen min, og jeg lufter herved om det er noe interesse for disse. Spørsmål og eventuelle bud tar vi på PM. Kanskje unødvendig og si, men fotografiet yter ikke verkene rettferdighet. 
Må nesten få si det en gang til, det lerret er strøkent. Er vel nå en bør knuse sparegrisen…
Hva heter lerretet og når er det lagd? Aldri sett det før…
Det ble laget av Dolk som en kommentar på det at noen hev maling på verket hans når det ble forsøkt skjært ut av veggen. Var vel i fjor en gang og hang på lysverket
Dette er vel fra en ed. på 6 (om jeg ikke tar helt feil) og ikke det som hang på Lysverket.
Stemmer med Ed 6 ja @Sulvund. Har en selv hengende på veggen her. Blir nok et godt kjøp for noen noen heldige det her @Gazzpedal.
Edition på 6 er riktig. Det blir ikke lett å skilles fra denne, om en kjøper dukker opp. Det blir kanskje lettere om Teddy Riot eller Lofoten går inn i handelen. Er ellers på jakt etter Kiberg og In Cod We Trust (lerret).
Hva er prisantydningen på lerretet?
@thopet, send meg en e-post så tar vi dette med pris etc der.
gostraat@online.no
Knallmotiv med kul historikk👍. Lykke til
Men det er samme motiv som det som hang på Lysverket sant? Eller er jeg helt på bærtur?
Det er samme motiv, men et annet opplag. Den på Lysverket var svær. Det jeg har sett av disse kanvasene har vært veldig bra, bedre utført enn den på lysverket. Man skulle tro at når man søler maling over et kunstverk ville poenget bli borte, men her kommer det faktisk ganske godt fram.
Bilde av den som hang på Lysverket, for referanse.

Alle bildene henger fremdeles på veggen min om noen skulle være interessert. Er ikke så veldig giret på å legge de ut på finn.no, men det er vel det som skjer om ikke alt for lenge.
Det er fortrinnsvis Buekorpsgutten og Vandalen som selges.