Hva mener dere er riktig pris på dette trykket?
Jeg er typen som mener markedet bestemmer og det har vel ligget en på finn en stund til 16k som enda ikke er solgt? Mao mener jeg den er verdt mindre per dags dato.
16 ? Det ligger en på finn til 30.
Det var en i Oslo som hadde en ute for salg som begynte på 30 og senere gikk ned til 28, vet ikke hva den gikk for til slutt.
Se på linken, en ligger ute til 16k.
Evt søk selv på “Prisoner” i torget.
Aff, bare jeg som er overtrøtt og ikke registrerte at det var prisoner og ikke prison painter
Den til 16k har lagt ute i noen måneder.
Solgte denne for 29.000 med ramme i juli
Kan jeg få kontaktinfo til kjøper? Høres ut som han kan få kjøpe en del prints av meg også. Bare for å være sikker, vi snakker om Prisoner, ikke Prison Painter?
Dessverre, men jeg tviler på at kjøper liker at jeg deler ut personalia. Jeg hadde ikke likt det. Men ja, jeg snakker om PP
Kontaktinfo var ment som en spøk Det er nok10k+ i forskjell på Prisoner og PP ja. Mange som blandet disse, også i denne tråden.
Det er Prisoner det er snakk om ja. Jeg har lyst på PP også, men det kommer når det kommer.
Det er jo som Ross sier at markedet bestemmer, så da er det vel kanskje ikke verdt 16.000?
Er det noen som har hørt med selger om han fortsatt har den? Dere legger altfor stor vekt på Finn.
Jeg venter på svar fra selger…
Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.