Dolk release i media

Den andre tråden blir så lang å lese via mobil så starter en ny tråd :

Er det noen grunn til ba + bt ( at man må helt til Oslo for å lese om siste ukes release)
Ikke har nevnt dolks release som en nyhet ? ( eller har det gått meg hus forbi?)
Men snarere skriver om ting som " Toska som tyvstartet…" Og annet møl.???

Noen tanker?

Funderte på det selv???
Jeg kan ikke forstå annet enn at Dolk ikke gir nok lesertreff til å prioriteres i disse trange tider, og den joviale torsken går seirende fra det.
Selv har jo BT 2stk lerret hengende, og Insta vitner om at nettopp BT journalister har sikret seg Chief ved slippet, så en skulle tro at det klødde litt i skrivefingen.

På en annen side. Er nyheten om hvor mye Dolk og Handmade tjener hver gang Braking news?
For oss her inne, ja :smile:

Stusser også over dette…

Siden DN bruker et gammelt sitat virker det som om Morten Landmark ønsker å holde en lav profil? Riksdekkende media elsker jo å skrive om at Ari Behn eller Dronningen selger kunst, men annet virker dermed ikke så interessant for dem å skrive om…

Joda, jeg vil da anta at vi her inne er over snittet interessert i artikler om Dolk og andre kunstnere generellt. men med tanke på mangel av sukess historier i hverdagen + den yngre gardes interesse for streetart vill jeg da anta at interessen er der ute et sted. Eller er virkelig folk mere interessert i side2, side3 og side4.no /10 artikler hver dag omkring Paradise Hotel? Er det kanskje derfor man gleder seg til papirmagasinene i helgeutgavene for de litt dypere historiene, mens ukedagene fylles med
møl og svada + forums :-)?
Savnet over mediedekning omkring emnet er der likevel…

Det har vært skrevet diverse saker om dette tidligere, og kanskje ikke en veldig spennende nyhetssak når det samme skjer på hvert slipp?

Et par eldre saker:
Solgte Dolk trykk for 2,7 mill

Dolk selges på Finn og Ebay
http://www.bt.no/kultur/Dolk-selges-pa-Finn-og-Ebay-2781576.html

Joda, enig i det og jeg overlever uten. Greien er vel bare at når man skriver 12 artikler hver dag om Paradise Hotel/Ludo Mobil etc, så ville det vel være naturlig å fremheve noen positive ting også. er jo tross alt slipp kun 1-2 ganger året.
Selv om det ikke kringkastes at det har vært en release så er det faktisk fasinerende å se hvor mange som faktisk har lagt merke til det (folk man ikke regnet med) og snakker om det. Summa summarum, så er vel mitt point at jeg ikke helt forstår hvorfor det ikke skrives om dette, når man ser hvor mye annet svada som skrives :smile: