Dolk-salg

Hei! Jeg har fått et tilbud jeg ser på muligheten for å finansiere, men det krever for første gang at jeg selger noen av bildene mine. Jeg ser om jeg klarer å finansiere kjøpet innen i morgen. Må bare kjøre på her midt mellom alt annet på jobb, så skal oppdatere med flere bilder og info etterhvert om det er interessant;

  1. Dolk “Last Mona”. Signert og nummerert. Ikke innrammet. Selges 17000. Kan leveres i Oslo/Trondheim i beg av Juni, trolig ikke før fordi de ligegr hos min bror som er på ferie.

  2. Dolk “Prisoner”. Signert og nummerert. Ikke innrammet. Selges 15000. Kan leveres i Oslo/Trondheim i beg av Juni. Trolig ikke før fordi de ligger hos min bror som er på ferie.

  3. Dolk “Vandal” gul edition. Opplag på kun 25. Profesjonelt innrammet i AR 70%. 17 500 - Kan leveres Oslo-Trondheim torsdag/fredag

  4. Dolk “Musroom girl” grønn edition. Opplag på kun 12. Profesjonelt innrammet. Ekstremt sjeldent ute for slag. Innrammet. 30 000. Kan leveres torsdag/fredag Trondheim/Oslo

Om jeg ikke kommer i mål med kjøpet beholder jeg nok mye av det jeg legger ut selv :slight_smile:!

vandalyellow|500x500

3 Likes

Ting blir hengende, tråden kan lukkes