Dolk - Sleepwalker selges rimelig

Kjapt og greit, selger en Sleepwalker for 7000 for dem som ønsker å gjøre en rask handel.

Ligger en til 6500 kr på finn :wink:

2 Likes

Den overså jeg. Si 6500. Lavere gidder jeg ikke gå, da beholder jeg

La ut en link om ønskes kjøpt for 5500,- har fått kjøpt flere til den prisen :frowning:

Dette er en salgstråd. Alle prisdiskusjoner kan gjøres under Prisdiskusjon-delen på forumet.

Er jo relevant det som blir skrevet over så det bør jo kunne skrives her, med bakgrunn i at dette blir lagt frem som et kjempe tilbud men så er det ikke det!

1 Like

Alle vet at det er bare du som driver med «kjempe tilbud» gletak, jeg skrev rimelig.

1 Like

Alle vet jo at det er du som.er kongen av «kjempe tilbud». Stein i glasshus, gletak

Rolig nå. Selv om det er flere som har solgt til 5.500 er det ikke sikkert at det er alle som har lyst til å selge for den prisen. Og den som forsøker å selge til en høyere pris skal heller ikke måtte få slike kommentarer.

Når alle som ønsker å selge til 5.500 er borte, ja da øker prisen. Tilbud/etterspørsel.

De som da har fått kjøpt til en rimelig pris kan se seg selv heldige. De som ikke har fått kjøpt må enten da kjøpe til en høyere pris, eller la være å kjøpe…sette et tak. Kjøper og selger skal være fornøyd. Det er alt som betyr noe…ikke hva andre mener at man bør være fornøyd med.

Det er mange her inne som sitter i glasshus og forsøker å tjene noen kroner selv om de ikke ønsker at andre skal gjøre det samme. Litt leit akkurat det der syns jeg personlig…

2 Likes

Dramarama!

Rimelig , billig og kjempe tilbud er poteto potato!

Man må tåle at noen skriver noe som kan være relevant, kanskje ikke for deg som skal tjene penger men for kjøper. Uten at det skal svares bryskt som vanlig for å “tie” noen.

Dette er et åpent forum og da må man tåle det skrives ting som kanskje ikke passer deg men du kan ikke aleine diktere reglene!

Lykke til med salget av ditt “rimelige” print :wink:

1 Like

Mer lik poteto tomato.

Nå mener jeg at prisdiskusjon ikke hører hjemme i en salgstråd, noe jeg har sagt fra om før i andres salgstråder. Det var helt grei påpekning fra fra gulosten i og med at det lå ute en annonse med lavere pris, men å kverulere på bruken av ordet rimelig fordi det finnes folk som selger for mindre blir tøvete. Jeg sa ikke billigst og jeg støtter meg på de annonser som ligger ute som viser at min pris er i nedre skikt. Jeg bryr meg ikke om gletak eller frankvidar irriterer seg over om jeg gjør profitt all den tid de begge kjøper for å selger med fortjeneste.
Jeg har ikke problem med det,

Slike diskusjoner ødelegger for den som selger og forumet er ikke tjent med at man saboterer hverandre, det skaper bare irritasjon. Påpek gjerne faktafeil eller løgn, men ikke legg ord i munnen til selger slik gletak nå gjør.

1 Like

Ordet “rimelig” er i dette tilfellet relativt, og det er helt OK at noen setter spørsmål ved det.
Når flere andre har solgt billigere er jeg ikke helt sikker på om det er rett ordvalg.

Nå er det uansett irrelevant, for bildet er solgt. Til en rimelig pris

Kom igjen, ikke kom med at det plager meg at du selger med fortjeneste for det blir bare for dumt og var på ingen måte motivet mitt bak det jeg skrev! Alle som samler selger med fortjeneste, noen med det som motiv mens andre ikke men det har aldri og kommer aldri til å bry meg om noen gjør det. Jeg gjør det jo selv.

Hele poenget mitt her var at man må tåle at ting blir skrevet uten at man skal “tie” de som skriver noe man kanskje ikke helt liker.

Men gratulere med et kjapt salg!

Må fan bare beklage vist jeg skrev noe som ikke var helt korrekt i forhold til tråden. Var ikke ment som det ble tolket . Pm med iretttesettelser håper jeg det blir stopp på. Tar med dette pause fra veggen . Dritt lei .no

1 Like

Det regner ute. Det er bra man kan ha street art innendørs. Er jo ikke ukjent at gletak kommenterer Dolk priser og azi kan kanskje overreagere litt, men det er jo sjarmen med forumet :wink: Blir jkjedelig om du tar pause frankvidar, her er stille nok fra før av!!! Vi kan vell lage noen prissjekk tråder som på bf og ta oss tid til å skrive litt mer detaljerte salgstråder enn kun pris. Dette ble kleint!

2 Likes

Lurer på hva alderen er på folk, for dette ble litt sløvt. Drit i denne tråden. Bildet er solgt, det er søndag og sånn passe god stemning! :grinning:

1 Like

“Irettesettelser” er en uting, iallfall om det fører til at bidragsytere til forumet dropper ut.

Det var ikke meningen å skape så het steming. BMF sier det best, så gjentar ikke. Personlig mener jeg det er forskjell på en prisdisk-tråd og salgstråd og jeg synes det er uhøfflig ovenfor selger å presse pris ned. Hadde jeg vært helt way off og krevd f.eks 10.000 hadde det vært ok å påpeke at jeg hadde urealistiske forventninger, men lå jeg meg på et nivå som beviselig var i lavere skikt. Så får det være at Frank har gjort gode kjøp.

Ønsker kjøper å orientere seg om pris kan vedkommende opprette en prisdisk-tråd.

Så håper jeg ikke Frank gir seg så lett