Selger min Teddy Riot innrammet med hvit ramme og hvitt passepatout. Denne selges som privatperson. Ta kontakt per PM om du er interessert. Bud er tillatt. Du som er interessert vet hvor landet ligger.
Bilder sendes på oppfordring.
Selger min Teddy Riot innrammet med hvit ramme og hvitt passepatout. Denne selges som privatperson. Ta kontakt per PM om du er interessert. Bud er tillatt. Du som er interessert vet hvor landet ligger.
Bilder sendes på oppfordring.
Hvor mange måneders studielån er det snakk om? 
Snakker fort 4-5 og da har du ikke råd til nudler
“Its not a race, its a marathon” 
Men det er jo nesten så det er verdt det uansett!
Har mottatt noen bud, men ikke kommet til enighet med noen enda så denne er fortsatt til salgs. Er interessert i bud.
Gammel tråd. Men har du solgt? Er interessert i å kjøpe TR 