Teddy, kitty, shrink, mushroom og police line kanskje(sikkert glemt noe). Personlig liker jeg ikke alle like godt men kitty og shrink ville jeg betalt for selv. Teddy synes jeg er litt dyr, da jeg liker kitty bedre 
Enig med ovenfor bortsett fra shrink og mushroom som av det jeg har sett er et godt stykke under 20. Prison Painter er vel over.
Bare tr og kr
Girl With Teddy
En liten oppdatering bare:
De siste dagene har jeg sett eksempler gallerier som selger Dolk til kostpris - det burde jo være en solid indikasjon
Hvilke galleri snakker vi om? Jeg er i markedet etter noen trykk selv.
Black apple art hadde GR og 3xchief til kost for et par dager siden.
Ja det var det ene, husker ikke det andre i farten, skulle ha lagret siden selvfølgelig.
Ingen av dem er til kost hos Blackappleart nå i alle fall. Regner med det var Chief og SW @Gammel_Erik fant til kost, noe som ikke er spesielt rart slik prisen har utviklet seg.
Blackappleart har lagt ut GR og 3xChief til salg på banksy forum til henholdvis 600$ og 1000$.
her er link:
Nice. GR er et undervurdert Dolk trykk i mine øyne.
Dolks mest undervurderte! Jeg har ikke sett trykket live, men canvaset er helt rått.
Er blåfargen i trykket litt for… blått?
This topic was automatically closed 14 days after the last reply. New replies are no longer allowed.