Dolk - Total oversikt

Hei,

Da var lysten kommet til å lage en totalt oversikt over det Dolk har laget ala det som ble laget av Pøbel på Instagram: @pobelarchive og @pobelmurals.

Den nye siden heter @d0lk_fanpage. Finner vesentlig mindre informasjon om verkene til Dolk enn Pøbel, så hvis noen har bilder og info om spesielle verk gjerne send en melding.

8 Likes

Se PM :slight_smile:

1 Like

https://www.artcollectorz.com/artists/artist-detail?artist_id=17

https://mail.thegiant.org/wiki/index.php/Dolk
(desverre er mange av bildelinkene nå brutt)

Søk også på Dolk Lundgren og Dolk uten tallet 0 (null) i navnet.

1 Like

Tusen takk for at du deler! :slight_smile: Artcollectorz står det mye bra :slight_smile:

1 Like

Dessverre mange bildelinker som er brutt på denne siden
https://mail.thegiant.org/wiki/index.php/Dolk som @azidops sier, men har fått til å laste ned alle sammen. Laster dermed opp en PDF av hele siden m/bilder for de som skulle ønske å se det :slight_smile:

dolk thegiant.org med bilder.pdf (7.3 . MB)

13 Likes

Det er vel ikke tilfeldigvis noen som sitter på en katalog fra “Rip On / Rip Off” Utstillingen Dolk hadde i 2016 hos Galleri S.E?

1 Like

Katalog? Har hele boka om noen vil ha den :slight_smile:

3 Likes

Når man lager en oversikt over det han har laget så hadde det vært greit med en katalog med informasjon om priser, størrelse, titler osv. står dette i boken?

1 Like

Når jeg ser på de gamle Dolk-bildene blir jeg nesten litt trist, Dolk var skikkelig bra i storhetstiden. Synd det måtte ta slutt.

4 Likes

Han har jo laget disse i 2023,- Kunne vært artig med noen prints i samme stil, hvor han blander det gamle med det nye. Som en “homage” til sitt gamle jeg.


2 Likes

Den vandalen ble laget lenge før 2023, men husker ikke eksakt årstall.

1 Like

Godt mulig,- tok bare utgangspunkt i da den ble lastet opp :slight_smile:

Det blir liksom ikke det samme å se gamle motiver i ny drakt.

1 Like

Lastet opp på nytt da jeg fant ut hvordan Dropbox fungerer :joy:

Her har dere det jeg har funnet til nå. Var mye mye mer enn jeg trodde :sweat_smile:
De som trodde Dolk var ferdig med det gamle,… tro om igjen, for her finner dere litt av hvert :slight_smile:

Hvis noen sitter på versjoner jeg ikke har inkludert her, nummer på lerreter, fargekombinasjoner etc, gjerne send en melding :slight_smile: Er også på jakt etter prisliste/katalog for Rip Off utstillingen.

13 Likes

Fantastisk arbeid Tage :raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

1 Like

Takk for en meget god oversikt. Var «Granade Lover» som trykk i oversikten? Fant den ikke ved flrste øyekast

1 Like

Ser nå at den har jeg misset,- så takk for det :blush: Skal oppdatere filen i kveld etter jobb, for var også et verk jeg hadde med (jente som kysset en tagget gutt) som heller ikke var Dolk sitt verk

Takk takk :muscle: Bare kjekt å kunne bidra litt til forumet :blush:

2 Likes

Da ligger det en oppdatert versjon lenger opp med Grenade lovers printet inkludert, samt tatt bort et som ikke var av Dolk. :slight_smile:

2 Likes

Solid katalog det der👍

1 Like