Hei,
Hva mener dere er en fair pris for Toy og Circus i dag?
Har noen venner av meg som har disse trykkene og vurderer å høre med de om de vil selge. men greit å vite hva dere som er mer erfarne mener er en fair pris i dag.
Hei,
Hva mener dere er en fair pris for Toy og Circus i dag?
Har noen venner av meg som har disse trykkene og vurderer å høre med de om de vil selge. men greit å vite hva dere som er mer erfarne mener er en fair pris i dag.
Min individuelle prisvurdering vil ligge omlag 15.000.- på hver av de. (Uinrammet) kan være andre mener noe annet 
Tror du skal ha flaks om du får tak i noen av disse til 15… vil anslå 17 for Toy og enda litt til for Circus.
Jeg hadde et Circus for salg for ikke lenge siden. I ramme, riktignok.
20k var prisen jeg kunne oppnå.
Tror også at 17-19k er “riktig” pris i dag.
Usikker på Toy
angeånde toy så vet jeg om 2 stk. et gikk for 16 K for ca 1 år siden + et gikk for 19 K for ca 6 mnd siden.
Så et slag på tasken ville jeg vel sagt “high teens” er en fair pris ? pure gutfeeling
Tusen takk for all hjelp. Jeg er storveis imponert over kunstveggen og deres vilje til å dele informasjon dere har med en som ikke har all verdens informasjon enda :-).
Jeg har nå kjøpt følgende:
“Toy” som er profesjonelt innrammet til 15.000 kroner.
“Circus” som er profesjonelt innrammet til 15.750 kroner.
Om dette er litt over eller noe under hva reell verdi akkuratt nå er vet jeg ikke. Men jeg er iallefall fornøyd da de vil gjøre seg flott på veggene mine, og selgerne virker også å være fornøyd :-).
Om du har kjøpt de i Norge, mener jeg at du har fått til gode dealer! Gratulerer med 2 nydelige verk. Bare vent til de treffer veggen, et verk og du er hekta - 2 verk og flere skal det bli:)
Grattis med 2 flotte trykk!
Har en kollega som skal kjøpe toy til sin datter i 25 års gave! Noen som har en og evt har en pekepinn på hva han på rekne med å betale? Har du en kan du gjerne sende en mld, uinrammet/innrammet, bor i Bergen!
Ligger 4stk på Finn, fra 18-20k.
Jeg hadde prøvd meg på 17k.
Meget flott gave! Og ikke minst trykk!
Etter selv ha kjøpt dette i det siste har jeg fulgt med litt. At det er 4 stk til salgs nå er tilfeldig. Har vært nesten 1 års tørke utenom optimister på PM.
20k for innramming med UV glass er greit i Norge. Kan få det rimeligere om man vil bruke tid på leit i utlandet. Jeg var selv nødt til det da eneste som var til salgs i Norge lå på 27k
Den som er innrammet som ligger på finn.no til 20k kostet tidligere 28 k 
Kan godt være selger er villig til å gå ytterligere ned i pris med andre ord.
Hei
Har en Toy som kan gå for 17.
Tenker det er en fair pris. Da kan han selv velge gamme og fortsatt komme under 20k
Send pm om interesse
Ligger en på eBay til 1400£ med 2 dager igjen til budrunden er ferdig.
Da kan man jo vel så gjerne bare kjøpe til 17k i Norge ?
Helt enig i siste taler!
Jeg måtte utenlands for et års tid siden, og havnet på ca 16k NOK, inkludert frakt og moms.
Det var egentlig et litt tilfeldig napp, etter at jeg hadde ute følere på ett og annet i Norge. Da var hjemmemarkedet rimelig glissent, og svært få salgskåte eiere der ute. Priser lå på rundt 23-27k.
Hadde elegant gått for den til 17k i Norge nå.
Du slipper alt hassle, og har et supert motiv i løpet av få dager på veggen.
1400×10.2 +25% mvh + div gebyrer og annet crap = Norge
Har en Toy jeg vurderer å selge og ser det er litt forskjellige priser ute å går her. Hva bør jeg forvente ved en rask handel?
Det ligger et Toy trykk på Finn til 15, så vil du ha et raskt salg bør du vel gå under den prisen.