Dolk utstilling 24.mai! Galleri s.e

Dette blir spennende!

6 Likes

Let the games begin:)

1 Like

Noe mer info?

Det blir ikke gatekunst ihvertfall

Lurte mer på om det var offisiel info noen plass

Sakset fra en artikkel på BA om Nupen-utstillingen i galleriet;

Neste artist med utstilling hos Galleri s.e blir bergenseren Dolk, som åpner 24. mai, men galleristen vil ikke røpe hva vi kan vente oss.

– Det er helt hemmelig, men det blir veldig spennende. Han har noen fantastiske arbeider. Bildene han har lagt ut på nettet kan gi et hint om hva vi har i vente, sier Nedreås.

På Instagram har Dolk den siste tiden lagt ut flere bilder av installasjonskunst. Da BA snakket med Nedreås om den kommende utstillingen tidligere i april, kunne han avsløre at det ikke handler om gatekunst.

– Det vil være mer minimalistiske verker. Det er på høy tid at Dolk skifter over til mer gallerikunst, mente Nedreås.

Takk, spennende:-)

SPENNENDE :grin:

Redd for at jeg blir skuffet, men spennende er det :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gleder meg stort til dette. Er veldig spent på den nye retningen. Håper på abstrakte surralistiske verker.

Dette gleder jeg meg til, har hørt rykter om at verkene er knallbra! :grin:

2 Likes

Spennende! Noen som har noen sneek peeks?

Løfter denne tråden nå som det nærmer seg! Jeg er spent. Håper og tror dette blir skikkelig bra.
Sneak peeks er alltid velkommen:-)

1 Like

Neon som vet om dette blir en salgsutstilling? Og vil eventuelt mye være solgt til samlere før utstillingen åpner?

Ja, og en del er allerede solgt.

Ok. Vet du noe om hvilket prisnivå han har lagt seg på? Antar at det da blir vanskelig å få tak i noe fra utstillingen dersom man liker det man ser. Har veldig troa på at den nye retningen er straight up my alley.

Må si det frister med en tur til Bergen til uka:slight_smile:

Dette er verdt å få med seg :)!

Regner med et høyt prisnivå. Noen som tror vi kan få noen flere print/foto til en overkommelig pris.liker det jeg ser.

Er det noe poeng i å få med seg åpningskvelden? Har ikke vært på premieredager på galleri SE før, så ukjent for meg om de pleier å kjøre noe ekstra denne dagen.
Jeg står fint over sjampis og smalltalk…