DOLK - Vandal og Graffiti Remover

Selger Dolk Vandal og Graffiti Remover, begge innrammet med AR glass.

Selges samlet for 16.000

Holder til i Stavanger

3 Likes

Kan selvfølgelig også selges hver for seg :slight_smile:

Disse er nå reservert

Vanvittig bra innramming på Graffti Remover!

1 Like

vanvittig bra pris tenker jeg vi sier…

1 Like

Likte også godt innrammingen på GR.

1 Like

Har fått et par pm’er om å gi beskjed dersom ikke reservasjonen går veien, da bare på Vandal. Greit med en backup i tilfelle, så hvis noen kunne vært interessert i begge er det bare å melde deg, så tar jeg kontakt dersom noe skulle komme i veien for kjøper.

Begge er registrert på meg hos HMP, og jeg er eneste eier.

Ta kontakt vist det ikke blir salg. (Tenker da på begge). :slight_smile:

Ble bildene solgt ?

Er enda på ferie :slight_smile: Gir beskjed løpet av neste uke hvis det ikke blir salg…

Ta kontakt hvis ikke salg, holder til i Stvg.

Disse er nå solgt.