Selger Dolk Vandal og Graffiti Remover, begge innrammet med AR glass.
Selges samlet for 16.000
Holder til i Stavanger
Selger Dolk Vandal og Graffiti Remover, begge innrammet med AR glass.
Selges samlet for 16.000
Holder til i Stavanger
Kan selvfølgelig også selges hver for seg 
Disse er nå reservert
Vanvittig bra innramming på Graffti Remover!
vanvittig bra pris tenker jeg vi sier…
Likte også godt innrammingen på GR.
Har fått et par pm’er om å gi beskjed dersom ikke reservasjonen går veien, da bare på Vandal. Greit med en backup i tilfelle, så hvis noen kunne vært interessert i begge er det bare å melde deg, så tar jeg kontakt dersom noe skulle komme i veien for kjøper.
Begge er registrert på meg hos HMP, og jeg er eneste eier.
Ta kontakt vist det ikke blir salg. (Tenker da på begge). 
Ble bildene solgt ?
Er enda på ferie
Gir beskjed løpet av neste uke hvis det ikke blir salg…
Ta kontakt hvis ikke salg, holder til i Stvg.
Disse er nå solgt.