Dolk's nye retning

Står vell at det er for Nuart. Klarer ikke helt å se det store bilde med den nye veien hans, men tror kanskje dette bare er starten på noe stort!!!

Skjønner ikke disse veggene, denne var jo storveis…eller stor i alle fall

Wow fantastisk! NOT :-1:t2:

1 Like

1 Like

Synes han skal holde seg til street art :confused:
https://m.youtube.com/watch?v=SsL_JXmdxdA

Tror dette er en eneste stor “fuck you” til alle som har kritisert han for å gå fra å vær gatekunstner til gallerilunstner. Så istedenfor å lage bra ting som vises på galleri lager han drit som vises på gata. Eventuelt er dette et svar til alle de som mener han har malt for lite på gata de siste årene. Derfor lage han masse greier nå. Kvantitet foran kvalitet. Nekter å tro at dette er ment som en serøs greie, mer som et kunstnerisk/sosialt-prosjekt :slight_smile:

2 Likes

Gikk fort for seg på ipad, så beklager slurvete skrivefeil. Får ikke til å redigere det.

Umulig å vite hvilke motiver Dolk har med dette nye konseptet, men slik jeg leser av Insta kan vi vente oss 100 forskjellige buffs. Gjennomfører Dolk dette på en bra måte kan han bli mannen som starter en ny stilart innenfor streetart. At han skal kunne ta steget opp til contemporary med slike verk er vel mer tvilsomt.
Liker ideen til Idea Painteren, så får vi se om utførelsen faller i smak.
Et buffed verk er altså begrepet som blir brukt når et verk blir overmalt av eier, myndighet osv. Så i fremtiden vil Dolk’s buffing bli buffed, haha🙈

Er allerede lei av buffingen. 100 slike? Vi har jo allerede plenty av de stygge grå buffene til kommunen. Er jo ikke særlig spennende.

Kommer folk til å gidde å bry seg om å se 100 slike ‘vegger’? Merker allerede at jeg er iferd med å bli likegyldig, og jeg ser på meg selv som Dolk-fan…

Sikkert @Gard som har klart å overbevise D0lk om dette :laughing:

Jeg er helt sikker på at et sitter en kar og ler godt av alt oppstyret rundt dette. :joy::joy:
Hvis dette er veien videre, så er det ikke for meg!

Er vel strengt tatt en ganske slapp tråd for Dolk å være, men jau… Mulig det😄

Her er en til av de tre han har malt i Stavanger til nå… Vet ikke helt hva jeg skal si😆

Synes den var finere sist han hadde vært på den veggen…

1 Like

Nysgjerrig på fortsettelsen… :-). En ting er hvertfall sikkert - 3xChief blir værende i portefolioen. :sparkles:

Hvorfor ikke på veggen?

1 Like

Hehe jo kan godt hende den havner der #Jtraet

1 Like

Har stor tro på det printet. Lite opplag, råfett print som i tillegg blir et vendepunkt for Dolk … Må jo bare bli bra det …

Hva mener du? Jeg kan ikke se at 3xChief er relatert til den nye retningen

Når du ser dette i sammenheng med det gamle gir det en mening. Det styrker meg i troen på at de siste verkene er et signal på at han skifter retning, stryker over det han har gjort hittils og begynner på nytt