Dolk's nye retning

Buffalo:

https://instagram.com/p/65aIF5F2CH/?taken-by=d0lk

2 Likes

4 Likes

Driver faktisk å pusser opp litt, så bare lagde en Dolk i samme slengen. Fint det.

Når det er sagt, så er jeg faktisk ganske spent på fortsettelsen. Som bildene Bambi viser over, kanskje det er en del av noe større vi ikke ser enda. Kanskje det blir som en slags film når alle 100 settes sammen og man blar fort i boka. Hvem vet.

15 Likes

Giikk han lei av dette selv også? ble brått stille :slight_smile:

6 Likes

Stoppet han helt?

Ja dette er det ikke mye snakk om lenger. Var det ikke populært?

Kommer det en print release fra Dolk før jul?

Like populært som googleadds.

1 Like

Dere berører jo kanskje om enn noe ufrivillig et poeng her da. Jeg tror ikke Dolk gjorde dette for at det skulle være populært eller for selge flere prints, selv om det er der deres fokus ligger. Om det var drivkraften hadde han jo bare fortsatt sånn som han har gjort til nå, det har jo fungert helt fint. Jeg mistenker at Dolk vil bruke den oppmerksomheten han har (og rettmessig fortjent etter min mening) til å utforske noe helt nytt. Jeg har heller ikke helt fått grepet om hva det er, men det er ikke sikkert det er meningen heller. Uansett tviler jeg på at han går inn for å vinne en popularitetskonkurranse.

Jeg følger nå, om enn kanskje noe i mindretall, spent med på fortsettelsen!. :slight_smile:

5 Likes

Problemet er jo at Dolk kan jo ha laget mange nye vegger, men en klarer ikke å se forskjell fra kommunens grafitti-overmaling.

Med den trafikken vi har hatt sist måned ble vi nødt til å oppgradere serverkapasiteten (som ikke er gratis), så selv med noen ads, så er ikke KV et overskuddsprosjekt. Det er dog heller ikke meningen, for min del gir KV med veldig mye moro og muligheten til å bli kjent med bra folk med tilsvarende interesse som meg selv :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Donerer gjerne enn å se 0,01 øre reklame fra clicktrader… På telefon så ser det helt for j. ut :slight_smile:

Hei. Jeg er hyppig innom her. Donerer gjerne etpar dollar for å holde liv i Kv.
Sett gjerne igang noe. Kankje folk vil donere noen saker de har liggende. Evt auksjonere litt. Den Google varianten er forståelig men enoying.

2 Likes

Vi tester ut adsence foreløpig, da det er en veldig grei løsning. Hvis du/dere virkelig hater det, så kan du enkelt fjerne dem med adblock, vi håper dog dere “overlever” litt reklame for å støtte KV. Forhåpentligvis etter litt kalibrering blir det mer spennende og kunstrelaterte ads. Eks. på VG.no er minimum 25% av bildet alltid ads, så en blir fort vant til det (forhåpentligvis) :smile:

3 Likes

Reklamen er stygg og irriterende. Kan ikke blokke den på iPad.

Hva med å opprette et slags medlemskap der en betaler litt for å støtte KV, og som bonus slipper reklame?

1 Like

KV+ Medlem med en liten pensel ved siden av brukernavn og egne emoticons, hehe…

Skal fikse en løsning for støttemedlemskap. Beklager så mye for reklamen.

1 Like

Nei, herre. Gutta legger ned mye jobb og antagelig cash for å skape et forum for oss; litt reklame tåler vi!

4 Likes

Det skal i alle fall ikke beklages! Takk for at dere gidder! :smile:

1 Like

Tanken var å kunne gi litt tilbake. Har hengt innpå her daglig de siste tre årene;-)

Som de fleste andre sier, takk for innsatsen! Men jeg hadde gladeligt donert noen $$ for å slippe reklamen og samtidig støttet dere som gjør dette forumet mulig :slight_smile:
Kan det gjøres slik at støttemedlem som er innlogget slipper reklame, de som velger å ikke støtte må leve med reklamen?
Norbrygg sitt forum differensierer medlemmene som støtter og de som ikke, ser ut til å funke fint der.

Tror dere får inn mer penger også med en slik løsning?

1 Like