Dolkutstilling i Bergen

Håper alle kjenner sin besøkelsestid og tar turen til Gategalleriets Dolk utstilling på Holbergskaien i Bergen. Alle trykkene samlet på et sted. Enkelt og greit.

3 Likes

Håper det kommer en god rapport og noen fotos da jeg sitter fast på feil side av vannskillet.

3 Likes

Enig, bilder mottas med takk!

8 Likes

Her er noen av mine favoritter,+ litt praktisk info👍
( får håpe det er lov å legge ut bilder derfra da, hvis ikke får noen i kv-styre slette de )

1 Like

Veldig pent!

Første gang jeg så brun teddy!

10 Likes

Takk for bilder! Sitter på sjøen… Old school hadde gjort seg hjemme hos meg☺Var det noe info om hva som er til salgs og ikke?

Var selv innom, utrolig stilig samling! Artig å se den Teddy’en og Old School, uten tvil de 2 stiligste. Får kanskje ta en tur til innom ila helgen.

E du på newsfeeden til Gategalleriet så skal du ha fått info om hva som er tilsalgs og ikke.

Ja det skal jeg være. Men ikke fått noe. Minner meg på at det var noe krøll sist og. Sikkert falt ut

Alt var merket enten privat, privat med pris, eller med pris.

1 Like

Fantastisk kul utstilling @azidops :relaxed::+1::+1: utrolig kjekt å se så mye Dolk samlet på et sted. Den brune Teddy Rioten og Police line originalen var høydepunktene for min del. Løp og få dette med dere folkens. Kun 2 dager igjen!

6 Likes

Et imponerende syn @azidops

13 Likes

Sjekk søppelpost på mailen, der havner alltid mine fra Gategalleriet av en eller annen merkelig grunn!

1 Like

Lurer legit rooni1978, hvorfor er Teddy Riot, og da spesifikt brun, et høydepunkt for deg?

Skjønner ikke spørsmålet. Var det feil av meg å synes det? Er du uenig? Har alltid likt Teddy riot, og den brune varianten var ny for meg. Det gjorde et estetisk fint bilde enda finere etter mitt syn. Var det en legit forklaring? :relaxed:

3 Likes

Du må ta med i hele bildet at endel folk har sett alt av hovedutgaver dolk har tidligere, da er det ganske opplagt at spesialutgaver man ikke tidligere har engang vist om(for min del) blir ekstra spennende. Selvfølgelig fint å se alle trykkene samlet men det var det man ikke tidligere hadde sett som var spesielt.

Rød crown, rød chief, brun teddy og rosa GR…

Litt kleint…:sweat_smile:

Rød Crown var der ja, men ingen spesialutgaver av Chief eller GR. Den røde Crownen var faktisk veldig fin. Mener du det er kleint med masse spesialutgaver ?