DotDotDot (diverse) og Kunstrasen

Hei. Grunnet nært forestående flytting må jeg selge unna deler av samlingen min. Har rett og slett ikke plass der jeg skal :stuck_out_tongue: Jeg har priset bildene greit i håp om kjappe salg. Jeg i tillegg mottakelig for bud. Skambud blir ikke besvart.

Følgende er til salgs:

DotDotDot - Protester red ed. 25

Pris kr. 4500,- / bud

DotDotDot - Vandal King pink ed. 75

Pris kr. 3500,- / bud

DotDotDot - Handgun blue ed. 25 (Trykket har en knapt synlig skade som skjedde under innramming, legger ved et bilde av skadestedet, mobilen min fanger ikke opp skaden ser jeg.)

Pris kr. 3500,- / bud

Kunstrasen - You create your monsters yourself ed. 15 (alle er unike)

Pris kr. 1500,-

Send meg en pm dersom noe av det jeg selger er av interesse. Jeg holder til i Bergen, og vil nødig sende da det er canvas (Kunstrasen) og innrammede bilder. DotDotDot bildene er innrammet på Rammeservice i Bergen med vanlig glass :grinning:

Protester solgt.

Hvor holder du til?

Beklager så Bergen. Da blir det nok uaktuelt.

Det går fint. Får håpe du får tak i et der du bor. Ha en fin kveld videre :slight_smile:

1 Like

Svarte der gikk Protester fort - det var snill pris…

1 Like

Fikk du noen rabatt eller erstattning når trykket ble skadet under innramming? Alle bildene er et kupp til prisen :blush:

Skaden er såpass begrenset at jeg først oppdaget den en god stund etter innramming. Vanskelig for meg å vite med sikkerhet om skaden skjedde under innramming eller på et tidligere tidspunkt. Det har uansett vært et fint bilde å ha på veggen:-)

Handgun solgt.

Prisbump på Vandal King. Ny pris kr. 3000,-

Prisbump på Kunstrasen. Ny pris kr. 1200,-

Kunstrasen solgt.

Vandal king solgt.