DOTDOTDOT - Monkey business - vurderes solgt

Jeg vurderer å selge mine to Monkey business-trykk. Et gult og et rødt, begge er nr. 3/3. Fra 2011. Størrelse 50x70. Signert og stemplet. Profesjonelt innrammet.

Er det ikke dette som slippes nå av dot?

Hei! Jeg aner ikke hva han kommer med denne gangen. Regner med at det er noe annet enn reproduksjoner av gamle trykk :slight_smile:

http://www.pieceofsheet.com
Ser ut til at det er det som gjøres her.
Heldigvis for din del synes i alle fall jeg at de du har og selger er mye flottere å se på.

2011:

Norwegian artist Dot Dot Dot just released his new print “Monkey Buziness…”, this is available in 4 different flavors, Red, Blue, Grey and Yellow.
Each is an edition of 3, measures 70x50cm, signed, numbered and stamped by the artist.

Jobbet med i 6 mnd???

De nye er jo 70x100, 6 mnd arbeid med forstørring :joy:

Oj, dette var nytt for meg! 2011-opplaget er lite, eksklusivt og fantastisk flott! Digger bildene, men har hatt dem på veggen i fem år, og tenker at det kunne vært kult å kjøpt noe annet i stedet.

Beklager å ødelegge til salgs tråden din, likte dine fargevarianter mye bedre. Et kult bilde av Dot, men litt skuffende å se at det nye slippet bare er en reproduksjon.

Det er et flott motiv som han tydeligvis vil melke for alt det er verdt…

Tja, jeg hadde blitt litt muggen om jeg hadde kjøpt ett trykk som var limited edd, for så å se en relansering.
Nå er jo ditt forskjellig både mht. Størrelse og farge.

Ser flere og flere gjør dette.

2 Likes

Dette ser jo veldig ut som en sprayet versjon, altså en Orginal på ark, og ikke ett trykk, som gis ut nå.

Jeg trodde det var trykk, men er ingen ekspert. Hvordan ser man forskjell?

Ja ser ut som det ikke var trykk i 2011:
http://411posters.com/2011/11/monkey-buziness-by-dot-dot-dot/

Personlig synes motivet er flott! :slight_smile:

2 Likes

Ikke trykk, men hand painted!
“It is a 50 x 70cm Hand Painted stencil on acrylic paper.”

1 Like

Sorry, leste litt fort og overså at du skrev ‘ikke’. Da er vi enige :slight_smile: