Dotmasters

Hva syns dere egentlig om Dotmasters (beklager dersom det ikke skal være “s” på slutten)?

Vuderer å kjøpe noe i Rude kids-serien - dersom det kommer noe (annet enn trykket på Imitate);

Siste fins også med sommerfugler;

Personlig holder jeg meg til Banksy, Dolk og Pøbel… Føler det er veldig mange som driver med stensilkunst som ikke gir meg så mye, men hvis du liker det og vil ha det på veggen, så hvorfor ikke kjøpe? :smile:

1 Like

Jeg liker det han lager! Dotmasters skrives også med “S”. Han har vært mye i Stavanger i forbindelse med NuArt, så er endel av verkene hans rundt omkring her.

Her er en av dem:

Hehe, kanskje det er drømmen om å finne den neste “store”! :wink: Alltid greit å sjekke stemningen.

Har mye Dolk og DotDotDot (trykk) på veggene, og Dolk/Sandra/DotDotDot i innrammingskø - så prøver derfor å finne noen canvas nå - men da av “billigere” kaliber enn de du nevner.

Liker holdningen til ungene i Rude kids; føler han tar dagens oppvoksende generasjon på kornet - YOLO / ingen bekymringer :smile:

Tror nok ikke du finner den neste store i Dotmasters :slight_smile: Men hvem vet :slight_smile:

1 Like

Jeg synes du skal kjøpe hvis du liker det og ikke bry deg om hva andre synes. Hvis denne tråden får deg til å gå vekk i fra en avgjørelse fordi vi ikke tror det blir den neste store så synes jeg den bakenforliggende årsaken til å kjøpe kunst er feil, i hvertfall for kunst i de billigste prisklassene. Kommer man litt opp i pris kan det være greit å vite om kunsten virkelig er verdt det så man ikke blir lurt og svir av uhorvelig mye penger på noe som er null verdt.

Selv har jeg kjøpt litt av kunstere som ikke er blant de store som f.eks La Staa, AFK, Nimi og Joy fordi dette er mer eller mindre lokale kunstnere som har enkelte motiver jeg liker. Jeg har ikke tro på at jeg kommer til å tjene noe på dette, men allerede har det vist seg at de motivene jeg har kjøpt har blitt populære. Det er gøy, men ikke avgjørende for kjøp.

1 Like

Kommer nok til å kjøpe uansett ja. Problemet er at fruen ikke er helt enig i motivene, så tenkte jeg skulle sjekke med ekspertpanelet først.

Kjøper kun kunst jeg liker - og har tenkt å ha på veggene, men er jo alltid en bonus (og forsvarstale overfor fruen) når ting stiger i verdi :wink:

Ser den. Dessverre kommer nok fremmede mennesker til kort mot husdronningene rundtom, der er det enevelde.

Haha, stemmer det :bride_with_veil:

He’s actually been the producer at Nuart for the last 6 years.