Dråper av Linjer, utstillingsåpning fredag 18. januar

Fredag 18. Januar åpner vår første utstilling i 2019.
Utstillingen er med den bergenske kunstneren Linjer. Linjer arbeider med blyant og penn, og tegner estetisk tiltalende arbeider, som er både surrealistiske og gjenkjennbare på samme tid.

Utstillingen er en salgsutstilling som vil bestå av 10 originalarbeider på papir, to par spesiallagde ski i samarbeid med Salt Ski Company og et silketrykk trykket og utgitt av Handmade Posters.


Trykket ble tilgjengelig for salg hos Handmade Posters i dag, tirsdag 15. januar. Dette er nå solgt ut hos Handmadeposters, men en del av opplaget vil bli holdt igjen for salg på utstillingen. Les mer om releasen her: http://www.handmadeposters.com

Link til eventet på Facebook: Dråper av Linjer, utstillingsåpning

7 Likes

Pent.

1 Like

Signering på gang :slight_smile:

To trykk ferdig rammet inn her, for utstillingen.

7 Likes

Vi ønsker å takke alle som tok seg turen på åpningen og på lørdag.
Vi har nå lagt ut alle originalene i nettbutikken for de som måtte være nysgjerrig.
Ta gjerne en titt!

2 Likes

Nå er også de få silketrykkene som er igjen ute i nettbutikken: Linjer "Dråper" Screen Print | Vault Studios

Hei , hva slags ramme størrelser / Passepartout er brukt her ?
Jeg har kjøpt bildet men lurer på hva jeg skal gå for ifb med innramming ?

ser at bildet allerede kommer med en hvit ruglete kant så tenkte kanskje uten ?

Jeg tror personlig jeg ville prøvd meg på svart pasp med svart ramme, helt inntil kanten. Da tror jeg motivet ville kommet ordentlig godt frem. Nå vet jeg ikke hvor signatur og nummerering er da - det ville jeg ikke skjult.

1 Like

Hei,
Vi har i utstillingen lagt passepartout inn på motivet på trykket, og skjult kanten. Linjer har signert på motivet så man kan velge hvordan man gjør dette selv. Selve arket trykket er på har kuttede kanter.
Rammen er cirka 80 x 80 cm ferdig, med 60,5 x 60,5 cm lysåpning.
Vi har solgt både med hvit og sort passepartout, og sort ramme. Den heltsorte løsningen har vært mest populær.

1 Like