Dronningens Kunst

Hva synes kunstveggens medlemer om Dronningens kunst?

Synes ikke alt ser sÄ hakkende galt ut, men de krukkene kunne hun spart seg. Har dog bare sett pÄ bildene i artikkelen.

Jeg synes anmeldelsen er god. Dronningen er sikkert en dyktig amatĂžrkunstner, men det blir helt feil Ă„ velge henne som trekkplaster for KODE
 Her har de valgt PR foran kvalitet!

2 Likes

Var Ä besÞkte utstillingen og kan si meg enig. Er mest PR kode har gÄtt for.

1 Like

Jeg mÄ si at jeg ble relativt positivt overrasket med tanke pÄ hvor mye kritikk som det var i de lokale medier fÞr Äpning. En kritikk jeg for Þvrig er helt enig i. Hadde Kode vÊrt i takt med tiden og appellert til et mer moderne publikum hadde de latt Dolk Äpne Kode 1 med sin nye produksjon.

Forrige gang jeg sÄ dronningens kunst var i Rosendal ifjor. Da stilte hun ut sammen med dronning Margrethe. Kode-utstillingen var i hvert fall et steg opp fra det
 MÄ likevel si at etter jeg fÞrst samme dag hadde vÊrt pÄ Jan Groths superminimalistiske, og etter min mening kjedelige festspillutstilling var dronningen et lite lÞft :relaxed:

Her er min mening.
Kode ser seg blind pÄ en Dronning uten noen som helst kunstnerisk kvalitet i sin tilnÊrming til sitt formsprÄk.
Hvis Kode mÄ ha en Royal utstiller er Norge forlengst klar for en soloutstilling med Prins Eugens malerier, som viser en kvalitet pÄ hÞyde med sine samtidige nordiske kunstnerkolleger.

Vil samtidig gratulere Kode med et godt valg av Petter Snare som ny direktĂžr.
En kurator med stor kunstnerisk integritet.

2 Likes