Du vil ikke tro hva han gjorde med kunsten som ikke kom på veggen (+)

  • Joda, han solgte den på kunstveggen.
    Beklager for de jeg måtte skuffe med en så spekulativ overskrift, men alle andre gjør det om dagen - så da ble det slik.

Dette er greier som har vært lagret i tube (ikke klikk nå da folkens), og som ikke kommer på veggen. Eventuelle småskader er tydelig gjengitt i bildeform. Hvis prisene skulle være tullete så får dere evt prute, men husk at dere da snakker med en sunnmøring.

Dolk - Pope
Pris: 4000,-
dolkpope

Noe skader på kantene av trykket, men ikke noe som ikke kan rammes bort har jeg fått høre. Dropper allikevel prisen ned til 4000,-.
dolkopoe1 dolkpope2 dolkpope3

Jeremy Geddes
Opplag 1400(og noe) // 40 X 40 (tror jeg)
Pris: 1000,- (Tror den kostet 1300,- på release, men er ikke helt sikker på dette)

Syns ikke selv dette er noe spesiel brett, men legger det allikevel med for å være røddig!

Laa Staa - King of Chess
Pris: 1500,-

Liten brett på hjørnet.

M-City
Pris: 1500,-

Pøbel - Anna // Khaki
Pris: 4000,-

Neste sekvens som kommer vet jeg at mange misliker, men det får så være. Har ikke lyst å selge Afk-laugh, og har i utgangspunktet ikke tenkt å gjøre det - men legger ved bilde og hvis noen har insane lyst på den og vil gi den et bud, så ønsker jeg det velkommen. Ja, jeg vet det er litt dust - men alt har sin pris.

AFK - Laugh
Pris: Kom med bud // Kan være jeg ikke selger

Så hvis noen har lyst på noe av dette, send meg en PM også tar vi det derfra. Takk og heeei!

*Henkeob

6 Likes

Sendes for kjøpers regning, evt hentes i Oslo! :slight_smile:

Jeg tar «la staa» av deg​:blush::+1:
Pm

1 Like

La Staa - solgt!

Jeremy Geddes - solgt

Og der ble Pøbel - Anna solgt. Resterende er up for grabs, sårrem sier.

er Dolk fortsatt til salgs?

Det er den. Send meg gjerne en PM!:slight_smile:

Glad i Tiny du😉

Hm? :slight_smile:

Du har minst 4 utgaver av boken hans(din?) :laughing:

Åja, haha. Dette er min samboers bøker! :wink:

Pøbel - solgt
Dolk - solgt
AFK - mest sannsynlig solgt

Kun M-city igjen:)