Eksempler på innramminger

Alltid likt denne klassikeren godt! Sort paspa med hvit kjerne gjorde den intr.

1 Like

Hei,
en liten meningsmåling på her,
Jeg har fått godkjenning fra kunstpolitiet å henge opp et av Lichtenstein ku bildene.
Spørsmålet er, med eller uten navn? Bilde er 66 x 89 + innramming
Jeg ønsker ikke å klippe bort navn som så mange gjør :face_with_raised_eyebrow:
Ikke tenk på ramme farger o.l. den er kun for illustrasjon :grinning: og mulig pasp på nedre bilde er litt høyere enn nødvendig men dere forstår hva jeg vil frem til…
Roy m navn
Roy u navn

2 Likes

100% definitivt med navn :slight_smile:

8 Likes

100% enig !

Helt klart at vannmerket skal synes

3 Likes

Takk folkens, var det svaret jeg håpet på.
Var litt usikker på om det virket pretensiøst å ha navnet i store bokstaver på veggen :thinking:
Leveres til innramming på mandag :rofl: :+1:

1 Like

9 Likes

9 Likes

Gode minner som fortjente en ramme med artglass og dobbel passepartout:-)

18 Likes

Med litt inspirasjon fra spot remover prøvde eg å få fram stempel og signatur uten den store hvite kanten rundt bilde.

11 Likes

Ett nydelig verk med en fantastisk ramme!

11 Likes

Fargen på passepartout er hentet fra bildet. Litt skeptisk først men det begynner å vokse på meg.

9 Likes

Bilder trenger service!

Her ser vi hva ca to år i en vanlig stue gjør med et bilde selv om man ikke ser det med øyet. Vil anbefale å få en rammemaker til av og til å gå over ting man ønsker å ta godt vare på. Også med tanke på falming ifht passepartout.

Mener å huske at det var noen her på forumet som hadde rammet inn Martin Whatson - The Cycle som et helt bilde…men finner det ikke igjen her inne. Kan noen hjelpe?

4 Likes

Supert! Takk Tommy!

Etter å ha kjøpt Still Life 1 & 2 ferdig innrammet, endte jeg med å ramme begge inn på nytt. Synes innrammingen var utrolig kjedelig, og forsøkte meg heller med en temmelig kraftig ramme (og byttet til AR-glass). Selv synes jeg ihvertfall resultatet ble mye bedre :slight_smile:

Før:

Etter:



28 Likes

Helt enig med deg,disse hvite rammene med hvit PP er så utrolig kjedelig. Bare det å ramme inn så mørke trykk ,ja eller trykk i det hele tatt uten AR osv stille jeg meg generelt uforstående til. Her ble det jo klasseforskjell umiddelbart👍 Tøft.

1 Like

Vet noen om et sted hvor man kan laste opp bilder for å se hvordan de ser ut i forskjellige rammer?:slight_smile:

1 Like

https://www.frames.co.uk/made-to-measure-picture-frames

3 Likes