Ekte vare eller fake?

Lager en ektetråd, hvis den ikke allerede finnes…

Hva med denne? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=131973258

En enkel usignert utskrift til 14,000? Trodde Push stort sett signerte…

Helge

Det kan godt hende at dette er ekte vare. Man kan se at det er andre farger på himmelen, bygninger og andre ting, men den er sløvt beskjært. Prøvetrykk som dette som er usignert har ingen eller lav verdi og er egentlig søppel som er greit nok til å gi bort.

Ville ikke kjøpt den.

1 Like

Men dette må være det eneste prøvetrykket fra Push i dette formatet? Tviler på ektehet, men du har rett i at det har null verdi… så det passer kanskje også i andre tråder her.

Nja, jeg sjekket ikke størrelsen, men dette er vel et digitalprint (gadd ikke sjekke) og da er vel det ikke unaturlig å lage mindre prøvetrykk for å spare ark og farge. Likevel enig, passer godt i en annen tråd.

Rart han ikke signerte om det var en direkte gave. Er det ingenting som kan bekrefte historien/at det er et prøvetrykk: verdiløst etter
min mening. Kan finnes hauger av slike.

1 Like

Enig. Alle gaver, for det meste tegninger, har vært signert. Derfor reagerte jeg og tror det er falskt… Men man vet aldri…uansett… verdiløst.

Sannsynligvis ekte, men uten noe mer umulig å si. Problemet er prisforventningen til selger.

Gir det mening å snakke om “ekte” eller “falskt” når trykkene uansett er spydd ut av en printer i store opplag?

Ja hvorfor ikke?